Wednesday 22 November 2017

Eve online best trading tools


Wprowadzenie Na forach dostępnych jest wiele nagrań klas transakcyjnych Uni. Oto kilka przykładów: Trading 101 - Lompster (Podstawy handlu, pewien nacisk na handel na stacjach i w czasie wojny) Eldiora (Podstawy handlu, Nacisk na handel międzyregionalny i rozpoczęcie.) Dr Deus (Wprowadzenie do handlu. Nacisk na stację handlując, handlując w Jita, maksymalizując zysk.) Wygrana w słońce (kupuj i sprzedawaj zamówienia, tworząc transakcję, np. kupuj taniej, sprzedaj wysokie, handluj poprzez ciągnięcie, szczegóły systemu rynkowego, analizę rynku, zalecane umiejętności.) Zalety handlu Aby zacząć: możesz zacząć od razu handlować z postacią bez umiejętności, a ilość wymaganego treningu umiejętności w porównaniu do innych zawodów jest dość niska. Jedyną umiejętnością, od której naprawdę musisz zacząć, jest Trade, bez której prawdopodobnie poczujesz się trochę ograniczona liczbą zamówień, które możesz otworzyć. Łatwe do zrobienia w czasie wojny: dzięki niewielkiej inwestycji w umiejętności (marketing, zaopatrzenie i daytrading do poziomu 2) możesz łatwo ustawić handel w jednym systemie, gdy jest on umieszczony w innym, lub użyć alt do handlu w inny sposób. Elastyczność czasowa: wiele transakcji dzieje się w czasie, a jego łatwo przejść AFK bez prawdziwego zagrożenia przez większość czasu. Chociaż nie jest to prawdą podczas holowania, dobre zaciągi wydają się być dość krótkie i zawsze można zaciągnąć do połowy. Trade Interfaces The Trade Window Prawdopodobnie najprostsza i najmniej używana forma handlu, okno handlu wymaga, abyś był zadokowany z kimś na tej samej stacji. Jest najczęściej używany do dostarczania przedmiotów osobiście do przyjaciela. Okno handlu jest mniej przydatne, ponieważ handel masowy nie jest możliwy i często dochodzi do oszustwa. Umowa jest publiczną formalną umową o pracę lub towar, dostępną poprzez przycisk umowy w NeoCom. Podobnie jak w przypadku okna handlowego, handel masowy jest trudny, a oszustwa są powszechne. Jednak umowy mają kilka zalet. Mogą zawierać towary, które nie są zwykle dostępne na rynku, a znalezienie odbiorców dla Twojego handlu jest znacznie łatwiejsze niż przez okno handlu. Alternatywnie, kontrakty kurierskie mogą również przynosić dodatkowy zysk trasom transportowym. Rynek To miejsce, w którym odbywa się większość handlu w Eve. Rynek jest w zasadzie zautomatyzowaną listą umów wymiany przedmiotów: kupuj zamówienia i sprzedawaj zamówienia. Ponieważ zamówienia mogą być częściowo wypełniane i wyszukiwane w łatwy sposób, są one o wiele bardziej wygodne niż handel poprzez umowy, chociaż podstawowa zasada jest taka sama. Kolejną zaletą rynku jest to, że łatwo jest zobaczyć cenę i ilość, za które przedmioty faktycznie sprzedają, korzystając z zakładki szczegóły rynku. Rynki są ograniczone do określonego regionu. Umiejętności handlowe można podzielić na cztery grupy: Umiejętności zwiększające maksymalną liczbę aktywnych zamówień: Handel, Handel, Hurt, Tycoon. Umiejętności pozwalające na zdalne kupowanie i sprzedawanie rzeczy: marketing, zaopatrzenie, Daytrading, widoczność. Umiejętności, które zmniejszają koszty związane z obrotem: rachunkowość, relacje z brokerami, obrót marżami. Umiejętności, które zwiększają maksymalną liczbę zaległych umów: Kontraktacja z umową i firmą. Zamów umiejętności Bez umiejętności handlowych postać może ustawić 5 jednoczesnych zamówień. Handel 160 (1x20k160ISK) zapewnia 4 dodatkowe zamówienia na poziom. Retail 160 (2x 100k160ISK) przyznaje 8 dodatkowych zamówień na poziom. Hurtownia 160 (4x35M160ISK) zapewnia 16 dodatkowych zamówień na poziom. Tycoon 160 (6x. 100M160ISK) przyznaje 32 dodatkowe zamówienia na poziom. Przy wszystkich tych umiejętnościach wyszkolonych do poziomu 5, postać może zarządzać nawet 305 zamówieniami. Zdalne umiejętności Informacje o tych umiejętnościach mogą być mylące. Niestety, te umiejętności nie magicznie poruszają towarów. Na przykład, zamówienie nie pozwoli ci na zakup towarów w odległym systemie i ich pojawienie się w twoim obecnym hangarze stacji. Umiejętności te pozwalają ci kupować i sprzedawać towary, których nie ma w twoim obecnym systemie stacyjnym. Jeśli na przykład jesteś sprzedawcą stacji, spędzasz czas w innym miejscu ze swoich towarów, zwiększa to bezpieczeństwo, ponieważ centra handlowe mają tendencję do przyciągania akcji PvP. Podobnie, możesz dostarczyć swoje uszkodzenia do centrum handlu, a następnie wrócić do misji, w której odbywają się misje, a jednocześnie zarządzać sprzedażą swoich pojazdów ratunkowych. Marketing 160 (3x. 3.5M160ISK) pozwala na zdalne konfigurowanie zamówień sprzedaży. Zakresy: poziom 0: ograniczony do aktualnego poziomu stacji 1: gdziekolwiek w obrębie obecnego poziomu układu słonecznego 2: 5 skoków poziom 3: 10 skoków poziom 4: 20 skoków poziom 5: cały region Zakup 160 (3 x 1,5M160ISK) pozwala skonfigurować zamówienia zakupu zdalnie. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Daytrading 160 (1x12.5M160ISK) umożliwia zdalną zmianę zamówień. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Widoczność 160 (3 x 7.5M160ISK) - zwiększa maksymalny zakres zamówień zdalnego kupowania, dzięki czemu sprzedawcy mogą wypełniać takie zamówienia z dowolnej stacji z tym zakresem zlecenia zdalnego kupowania. Każde zamówienie zakupu może mieć własny skuteczny zasięg ograniczony do tej umiejętności. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Umiejętności zmniejszania napięć Obrachunkowe 160 (3 x 5M160ISK) - zmniejsza stawkę podatku od transakcji o 10 na poziom z 2 do 1 na poziomie 5. Relacje brokerów 160 (2x 100k160ISK) zmniejsza opłatę brokera pobieraną od zleceń rynkowych w stacjach NPC poprzez odjęcie mieszkanie 0.1 za poziom od 3 do 2.5 na poziomie 5. Na tę opłatę mogą mieć również wpływ pozycje między traderem a korporacją, która jest właścicielem stacji. Margin Trading 160 (3 x 20M160ISK) zmniejsza ilość ISK, które musisz umieścić w zamówieniach kupna za 25 na poziom. Reszta będzie pochodziła z portfela z postaciami, gdy ktoś faktycznie sprzedaje ci towary. Opóźnione wartości to: poziom 0: 100 Pełna kwota ISK jest usuwana z portfela, gdy zlecenie kupna jest ustawione na poziomie 1: 75 poziom 2: 56,25 poziom 3: 42,18 poziom 4: 31,64 poziom 5: 23,73 Umeblowanie Umiejętność Umawiające 160 (1x 150k160ISK) zwiększa maksymalną liczbę kontraktów o 4 na poziom do 21 na poziomie 5. Corporation Contracting 160 (3x. 150k160ISK) zwiększa liczbę równoczesnych umów korporacyjnych, które możesz podpisać w imieniu swojej korporacji o 10 na poziom do 60 na poziomie 5. Handel za pomocą rynku Główną metodą handlu jest to, czego inni gracze nie mogą robić: albo są zbyt leniwi, albo koszt alternatywny jest zbyt duży. Większość aktywności rynkowych występuje w i wokół Trade Hubs. Holowanie to działanie polegające na przewożeniu towarów między stacjami w celu uzyskania zysku. Zasadniczo kupujesz towary na jednej stacji, ładujesz je na swój statek holowniczy, przenosisz na inną stację i sprzedajesz dla zysku. Dzieje się tak dlatego, że większość graczy nie ma statków ani czasu, aby przenieść wszystko samodzielnie. Co ciekawe, istnieje wiele towarów handlowych, które istnieją tylko po to, aby być przewożone między stacjami NPC. Znalezienie dobrych szlaków handlowych jest trudne (i zmienia się codziennie), więc większość graczy korzysta z zewnętrznego narzędzia, takiego jak Eve-Central lub Navbot. Jednak zazwyczaj istnieją pewne ogólnie korzystne zyski, takie jak przewożenie rzeczy z ośrodków misyjnych, w których misjonarze wyrzucają swoje łupy, do centrów handlowych, gdzie jest mniej zasobów. Umiejętności Rasowe Przemysłowe dla początkujących użytkowników statków Modernizacja kadłuba do korzystania z rozszerzonych ładunków. Handlowanie Station Trading Station to jak ciągnięcie, ale bez ciągnięcia statku Zamiast kupować nisko, a następnie zabierać towary tam, gdzie można sprzedać wysokie, kupujesz taniej i sprzedajesz wysoko bez przenoszenia towaru. Zasadniczo chcesz znaleźć przedmioty o rozsądnym obrocie wolumenem i znaczącą różnicę w cenach zamówień kupna i sprzedaży na tej samej stacji. Duże źródło tego typu przedmiotów pochodzi z łupów NPC: Gracze wykonują misje, zbierają łupy i chcą je sprzedać za szybką złotówkę, ponieważ nie mają czasu ani umiejętności Handlowych, aby skonfigurować zlecenia sprzedaży na wszystko. Innym przykładem są książki handlowe, które są podawane podczas samouczków - jeśli gracze je mają i nie potrzebują tego, po prostu chcą zrzucić go na ISK. Z drugiej strony, gracze, którzy szukają jednego, zapłacą sporo więcej, ponieważ nie dostaną go nigdzie indziej. Prostą zasadą jest kupuj nisko i sprzedawaj na wysokim poziomie. Aby zapewnić efektywne wykonywanie transakcji na stacjach, upewnij się, że różnica między ceną zleceń sprzedaży a ceną zamówienia kupna minus podatki nadal daje zysk. Konfigurowanie zamówień kupna i sprzedaży na wielu przedmiotach minimalizuje ryzyko rynkowe cena ulega awarii na dowolnym konkretnym przedmiocie. Jeśli uda ci się zdobyć 20 000 000 na przedmiot i uda Ci się wymienić 100 z nich dziennie, dostaniesz 2000 000 isk. Zrób to z 50 różnymi produktami, a to równa się 100 000 000 isk dziennie Zacznij od małych i reinwestuj, a wkrótce zobaczysz, że twoja suma rośnie bardzo szybko. Kiedy zaczynasz pracować w miliardach, możesz handlować droższymi przedmiotami, które mogą podnieść twoje marże, a także wycenić część konkurencji. Handel Station Station Skills Station to kwestia wielkości. Twoje marże będą cienkie i będziesz musiał zaoszczędzić pieniądze, gdzie tylko możesz. Oznacza to, że szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość to 5. W początkowej fazie kariery handlowej, te ułamkowe wartości procentowe mają minimalny wpływ, tj. Jeśli są wyszkoleni na poziomie 5, musisz wymienić 667 milionów ISK towarów, aby otrzymać 5 milionów ISK, które wydałeś na Księgowość rachunkowości. Jednak, gdy budujesz swój wolumen obrotu, redukcje te są dość znaczące. Bez wchodzenia w matematykę, szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość do 5 zwiększy twoje zyski o 11. Inne umiejętności, którymi będziesz chciał się zapoznać, to: Handel. Sprzedaż. Hurt i potentat. Te umiejętności zwiększają liczbę zamówień otwartego rynku, które możesz mieć. Dostarczanie. Marketing. Daytrading i widoczność. Umiejętności te pozwalają kupować, sprzedawać i modyfikować zamówienia na stacjach innych niż bieżące. Obrót marżą. Ta umiejętność pozwala zmniejszyć ilość depozytów wymaganych przy składaniu zamówienia zakupu, skutecznie pozwalając ci składać zamówienia za więcej pieniędzy niż faktycznie masz. (Ale nadal potrzebujesz ISK, aby był dostępny, gdy zlecenie Kupna przechodzi.) Społeczności. Znajomości. Zwiększa twoją pozycję, dzięki czemu płacisz mniej podatków. Zastrzeżenie: Opłaty brokerskie opierają się na Twojej podstawowej frakcji i pozycji korporacyjnej. Umiejętność Connections nie wpływa na opłaty brokerskie zapłacone za zamówienie. Zasadniczo, rafinacja dla zysku oznacza szkolenie niektórych umiejętności rafinacji, uzyskanie dobrej reputacji z obecnymi stacjami, a następnie rafinacja rudy zakupionej na rynku. Większość rudy na rynku jest sprzedawana przez górników bez umiejętności rafinacji lub którzy nie wiedzą lepiej, więc marże są zazwyczaj dość dobre. Spekulacja Spekulacja to akt kupowania towarów w nadziei, że ich cena wzrośnie w przyszłości. Na przykład ceny PLEX mogą znacznie wzrosnąć podczas wakacji, więc kupowanie ich wcześniej w roku i sprzedaż w lecie może przynieść duży zysk. Spekulacja może również wystąpić w przypadku zmian łatek lub znaczków na rynku. Wskazówki i wskazówki Podobnie jak w przypadku innych aspektów Eve, pierwszą zasadą handlu jest nigdy nie inwestować pieniędzy, których nie możesz stracić. 0,01 ISK-ing Po rozpoczęciu handlu zauważysz, że wiele osób ma tendencję do nadużywania ciężej o 0,01 ISK na jednostkę. Spora liczba nowych graczy wydaje się mieć z tym problem - często denerwuje się do punktu, w którym radykalnie zmieniają swoje zamówienia, odcinając ogromne zyski. Jednak bardziej użytecznym sposobem patrzenia na 0.01-isking jest to, że jest to po prostu mechanizm gry, w którym zalogowany i aktywny gracz ma przewagę nad wylogowanymi lub handlowcami AFK. Zbytnie lub podcięcie konkurencji o 0,01 ISK jest dokładnie tym, jak to osiągnąć. Tak więc, gdy ktoś cię przerysowuje zaledwie o 0,01 ISK, oni po prostu zaczynają swoją kolej na początku kolejki. Jeśli tam jesteś, aktualizujesz swoje zamówienia, możesz po prostu zaktualizować zamówienia i wrócisz do swojej kolejki, aby znaleźć się na początku kolejki. Z drugiej strony, jeśli nie jesteś tam, lub nie jesteś zalogowany, nie wyginaj się tak, jakbyś był aktywny, gdy zbierze nagrody. A kiedy zaczniesz robić własną grę o wartości 0,01, spróbuj użyć kółka myszy, aby podnieść swoją cenę. Może ci się spodobać, zwłaszcza, że ​​po przyzwyczajeniu może być dość szybkie. Oczywiście, czasami rynek danego produktu jest po prostu nierealistyczny, a może potrzebujesz szybko wykonać transakcje z jakiegoś powodu - konieczna może być radykalna zmiana ceny, ale dobry sprzedawca będzie miał możliwe do zidentyfikowania powody dokonania takiej zmiany , a nie tylko bycie emocjonalnym Ill pokazują, że masz odpowiedź na 0.01-isked. Znajdowanie przedmiotów, które są dobre do handlu Istnieje niewiarygodnie prosty 3-etapowy plan znajdowania dobrych pozycji handlowych: Kliknij kategorię rynkową i zacznij przeglądać zamówienia i szczegóły rynku dla każdej pozycji Przełącz się na inną kategorię i dalej patrz na poszczególne pozycje pozycja. Spójrz na przedmioty jeszcze bardziej. W związku z tym ważne jest, aby wiedzieć, czego szukasz, i miejmy nadzieję, że metoda burgera i wskazówki na tej stronie powinny wystarczyć. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku handlu na stacji, chcesz znaleźć przedmioty, które: mają wysoki i dość stały popyt. Możesz sprawdzić popyt na przedmioty, patrząc na tabelę sprzedanych ilości w danych rynkowych. Podczas gdy niektóre przedmioty mogą mieć olbrzymie marginesy, jeśli sprzedany wolumen jest mały lub nieczęsty, ryzyko związane z tym produktem jest o wiele większe. faktycznie sprzedają dla wymienionych zamówień kupna i sprzedaży. Możesz to sprawdzić, sprawdzając dane rynkowe i sprawdzając, czy zakres cen obejmuje bieżące najlepsze oferty kupna i sprzedaży. Mam nadzieję, że mediana ceny powinna być gdzieś pomiędzy nimi. Dobrym przedmiotem handlu są (w zależności od regionu i obecnego rynku) elementy meta-4 (na przykład wyrzutnie arbalestowe): nie można ich wyprodukować, a niektóre z nich mają lepsze lub takie same atrybuty, co ich odpowiedniki T2. Pamiętaj, aby zróżnicować różne przedmioty, aby po załamaniu rynku nie stracić wszystkich pieniędzy. Ewentualnie członek EVE University utworzył dynamiczny TradeBook, który dostarcza dane rynkowe w czasie rzeczywistym na dowolnym przedmiocie EVE, o ile działają wywołania API do EVE-centralnego rynku (i zwykle są - od 14 czerwca 2018 r. Wdrożono CCP ogromna aktualizacja, która znacznie zwiększyła prędkość, z jaką aktualizowane są dane rynkowe). Handbook można znaleźć na Forum Uniwersytetu EVE w zakładce Badania, Produkcja i Handel. Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do dokumentu. Handlowa matematyka Jak prawie cała Ewa jest matematyka. Na szczęście większość matematyki w handlu jest podstawową matematyką, a gra ma dla ciebie matematykę. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile zapłacisz lub sprzedasz przedmiot, użyj poniższego równania. X Liczba jednostek, które chcesz kupić lub sprzedać U Cena jednej jednostki, którą próbujesz kupić lub sprzedać P 1 Całkowity koszt wszystkich jednostek, które chcesz sprzedać P 2 Całkowity koszt jednostek, które chcesz kupić B Procent pośrednika w postaci dziesiętnej E Kwota, którą otrzymasz po sprzedaży A Kwota, którą będziesz musiał zapłacić, aby coś kupić Mówiąc, że kupujesz PLEX za 100 isk każdy i chcesz 100 PLEX kwoty, którą musiałbyś zapłacić zapłacić po 10 opłat brokera jest 11 000 w isk. Równanie dla tego wynosi poniżej 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 A jeśli chcesz sprzedać ten sam PLEX za tę samą cenę i kwotę oraz tę samą opłatę brokera, otrzymasz 9000 isk, a równanie będzie wyglądało jak 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 linii trendów Linie trendów są używane w realnym świecie, aby pomóc sobie brokerom i maklerom giełdowym odkryć przyszłe wydarzenia na giełdzie lub bardziej powszechnie znaną jako analiza techniczna. Aby użyć linii trendu, wystarczy znaleźć sposób narysowania linii od szczytu do szczytu i koryta do koryta na wykresie liniowym historii cen przedmiotu. Będziesz chciał narysować linię, która trafi co najmniej 2 do 3 szczytów, a druga trafi od 2 do 3 koryt. To powie Ci, że cena powinna spaść między 2 liniami i jeśli ceny trafią w jedną z linii lub pójdą trochę obok niej, to czas, aby kupić lub sprzedać przedmiot w Eve. Sztuczka do tego zarówno w przypadku Eve, jak i prawdziwego świata polega na tym, aby to zrobić i wiedzieć, co robisz tak szybko i jak to tylko możliwe. Powinieneś być w stanie spojrzeć na wykres w ciągu 5 minut i powiedzieć, czy jest to dobry zakup lub sprzedaż dla ciebie, jeśli kupujesz i sprzedajesz krótkoterminowo. Możesz użyć czegokolwiek i osobiście użyłem w przeszłości gumowego opakowania, aby zrobić 25 000 w prawdziwym świecie. Jedyną sztuczką do używania czegoś jest to, że musi być proste. W najgorszym przypadku możesz nacisnąć ekran drukowania, wkleić obraz do farby i ustawić linię trendu, ale jeśli to zrobisz, stracisz cenny czas. Oszustwa w celu uniknięcia tras handlowych lub kontraktów kurierskich mogą być tworzone przez piratów - obóz mógł czekać na jednym ze skoków na trasie, aby odebrać swój statek, jego towary i zabezpieczenie. Kontrakty kurierskie można skonfigurować tak, aby dostarczały je do stacji należącej do gracza z dużą opłatą za dokowanie - nie można dokować i tracić zabezpieczenia, ani dokować i uiszczać opłaty. Dobrym sposobem na uniknięcie oszustw związanych z oszustwami kurierskimi jest akceptowanie umów na trasach, które i tak planowałeś przewozić, i nie akceptowanie kontraktów na stacjach będących własnością gracza. Modyfikatory kosztów transakcyjnych Relacje z pośrednikami Req: Trade 2 obniżają opłatę pośrednika podstawowego o 0,1 na poziom Reakcja w zakresie rachunkowości: Handel 4: zmniejsza podatek obrotowy o 10 na poziom Obciążenie z marży handlowej: Rachunkowość 4: zmniejsza zapotrzebowanie na escrow dla zleceń kupna o dodatkowe 25 punktów na każdy poziom Złożysz zamówienie kupna lub sprzedaży, będziesz musiał zapłacić opłatę brokerską: 3 z całego zamówienia (2,5 na maks. umiejętności), modyfikowane według klasyfikacji. Ilekroć każda jednostka zostanie sprzedana, sprzedawca zapłaci 2 z ceny sprzedaży jako podatek obrotowy (1 przy maksymalnych umiejętnościach). Opłaty pojawiają się w dzienniku portfela jako Opłata Brokers i Podatek transakcyjny. Tak więc typowy sprzedawca stacji z zerową stawką zapłaci 3 z ceny za zamówienie jako feestaxes, 2,5 przy maksymalnych umiejętnościach. Jest to ważne, aby wziąć pod uwagę przy obliczaniu zysku, ale oczywiście poniższe pozycje mogą to zmienić. Frakcje i tabele korporacyjne związane ze stacją, w której składane są zamówienia, będą miały wpływ na opłatę pośrednika. Klasyfikacja frakcji przyczynia się o 13 więcej niż w klasyfikacji korpusów. Zwróć uwagę, że do obliczeń używa się niemodyfikowanej pozycji. Dokładna formuła: bez umiejętności i bez stałej opłaty brokerska wynosi 3. Z 10 frakcjami i corpem opłata brokera zostaje zmniejszona do 2,5. Dzięki stosunkom brokerskim V i idealnej pozycji opłata jest dodatkowo obniżana do 2 Twojej podróży - Jeden wszechświat, co jest wieczne w Internecie Stworzone przez graczy imperia, rynki napędzane przez gracza i nieskończone sposoby na rozpoczęcie swojej osobistej przygody science-fiction. Sprzymierz się z tysiącami innych, aby sprowadzić galaktykę na kolana, albo idź nią sam i stwórz własną niszę w ogromnym wszechświecie EVE. Żniwaj, kopalnia, produkcja lub gra na rynku. Podróżuj dowolną ścieżką, którą wybierzesz w ostatecznym wszechświecie nieograniczonych możliwości. Wybór należy do Ciebie w EVE Online. Klony alfa i omega Wybierz konto, które najlepiej pasuje do Twojego stylu gry EVE i kilku najpopularniejszych statków dostępnych obecnie bez miesięcznego abonamentu. Idealne dla nowych i powracających graczy EVE. Pełne doświadczenie z EVE, nieograniczony dostęp do statków, umiejętności i moduły. Wprowadzenie do struktur Narzędzia do sprzedaży Narzędzie do kupna i sprzedaży z odległością do skoku Tradycyjne narzędzie NPC lub narzędzie do porządkowania zleceń nadal funkcjonuje. Użyj tego narzędzia, aby dopasować zamówienia Sell and Buy między regionami i systemami. Narzędzie Porównanie cen systemu i regionu Porównaj różnice cen między zamówieniami sprzedaży w dwóch systemach lub regionach (lub ich kombinacji). Po prostu wpisz dowolną nazwę systemu lub regionu w dowolnym polu i wybierz odpowiedni wpis z listy. copy 2005-2017 StackFoundry LLC Informacja zwrotna Raporty o błędach Wysyłaj je do Yann w infoeve-central. EVE-Central wykorzystuje łącza reklamowe i partnerskie, aby zrównoważyć koszty kolokacji, serwerów i przepustowości. Baza kodów EVE-Central jest udostępniana na licencji Affero GPL (AGPL) w wersji 3.0 lub nowszej. Materiały związane z EVE-Online są używane z ograniczoną zgodą CCP Games hf. Brak oficjalnej afiliacji lub poparcia przez CCP Games hf jest stwierdzone lub sugerowane. Korzystanie z EVE-Central do opłacalnego budowania przewoźnika Uczniowie z Alt Character Eve University mogą zarobić dobre dochody jako wozidła, nawet w czasie wojny, poprzez ustawienie wozu o charakterze alt na zewnątrz Korporacja. Możesz ustanowić wozidła dowolnego wyścigu, zgodnie z opisem w tym przewodniku: Tworzenie Alt Haulera. Jeśli jednak ustawisz postać alternatywną do holowania, zastanów się nad ich wykonaniem Amarrem, ponieważ używają bardzo atrakcyjnego statku przemysłowego, Bestower. to wymaga niskiego poziomu umiejętności, jak następuje: Amarr Industrial160I Spaceship Command160III Przy tym podstawowym poziomie umiejętności Bestower będzie przewoził 4 800 m3 ładunku, bez żadnych modyfikacji. Ostatecznie, z maksymalnie rozwiniętymi umiejętnościami, 4 modami Expanded Cargohold II i 3 Cargo Optimization, Bestower będzie wynosić aż 24 114,9 m3. Krótko mówiąc, dzięki wozidłu Amarr można szybko rozpocząć pracę, a ostatecznie trafia na bardzo dobrze wyposażony statek przemysłowy. Odkryj wartość EVE-Central System ekonomiczny w EVE jest bardzo dynamiczny, napędzany w dużej części (ale nie wszystkim) przez graczy, a także wynikającą z tego podaż i popyt towarów. Skutkuje to rozbieżnościami w cenach kupna i sprzedaży, co daje szansę na szlaki handlowe, gdzie przewoźnicy mogą kupować po niskiej cenie w jednym miejscu, a następnie zaspokoić popyt po wyższej cenie w innym. Najcenniejszym środkiem transportu dla znalezienia rentownych szlaków handlowych jest strona internetowa EVE-Central Market Aggregator. EVE-Central gromadzi dane rynkowe od graczy z całego Nowego Edenu, co daje (rozsądnie) aktualne spojrzenie na rynki całego wszechświata na pierwszy rzut oka. Proces opisany poniżej pokaże Ci, jak skutecznie wykorzystać tę stronę internetową do uzyskania korzyści finansowych. Korzystając z tego narzędzia, nawet początkowy przewoźnik o minimalnych umiejętnościach i kapitale może rutynowo zarobić 300K ISK lub więcej na handel w wysokiej przestrzeni bez praktycznie żadnego ryzyka. Wraz ze wzrostem pojemności ładunkowej i dostępnego kapitału, transakcje warte miliony ISK w zyskach staną się rutyną. Efektywne korzystanie z EVE-Central Weź pod uwagę następujące dwa punkty, zanim rozpoczniesz swoją pierwszą przygodę z ciągnięciem: zwiększysz prawdopodobieństwo znalezienia szybkich, zerowych tras handlowych, jeśli zaczniesz w systemie o dużej sile z dużą liczbą stacji. Nie musi to być centrum handlu, takie jak Jita, Hek czy Rens. W rzeczywistości centra handlowe mają tendencję do większej rotacji na swoich rynkach, co sprawia, że ​​baza danych EVE-Central często jest przestarzała dla tych systemów. Jeśli zaczynasz ciągnąć Amarra, rozważ system taki jak Penirgman, który ma 19 stacji i znajduje się w pobliżu obszarów startowych Amarr. Trasy handlowe z zerowym skokiem nie muszą być najbardziej opłacalne na podróż, ale podróże są bardzo krótkie. Upewnij się, że Twój przewoźnik zawsze ma wystarczającą ilość kapitału, aby kupić towary handlowe w wystarczającej ilości. Do przewożenia towarów konsumpcyjnych i przemysłowych potrzebujesz około 10M ISK, aby zacząć przewozić prawie pełne ładunki. Jeśli nie masz tej kwoty pod ręką, nie martw się - możesz nosić częściowe ładunki i możesz zarobić niezbędny kapitał w czasie. Zawsze będziesz chciał przechowywać w portfelu bufor ISK, który wystarczy, by wypełnić swój ładunek, jeśli możesz. Miej to na uwadze, gdy znajdziesz wystarczająco dużo pieniędzy, aby dodać moduły do ​​swojego statku, które zwiększą jego pojemność lub całkowicie zmodernizuj swój statek. Jeśli wydasz znaczną część swojego ISK na moduły i nowy statek, nie będziesz miał wystarczająco dużo, aby móc użyć dodanego woluminu. Dla tych, którzy zaczynają ciągnąć Amarra, twoim pierwszym ulepszeniem do Bestower będzie prawdopodobnie cztery Expanded Cargohold IIs (2M ISK), które zwiększą pojemność twojego ładunku do nieco ponad 13 000 metrów sześciennych. Wybór trasy handlowej EVE-Central System-Region Search Otwórz przeglądarkę internetową i otwórz EVE-Centrale Znajdź trasy handlowe i porównaj stronę. Będziemy używać formularza w górnym zielonym polu, zatytułowanym Sell-gtBuy Order Tool with Jump Distance. W przypadku pilotów nowych do ciągnięcia i EVE-Central wybierz opcję System do regionu w polu Typ zapytania: wpisz nazwę bieżącego systemu w polu Od: i bieżący region w polu Do :. Twój obecny system i region można znaleźć w lewym górnym rogu interfejsu użytkownika EVE. Po wprowadzeniu tego wszystkiego kliknij przycisk Wyszukaj wzmacniacz wyświetlacza. Jeśli interesują Cię różne opcje w rozwijanym menu Zapytanie, oto krótki przegląd: Opcja Regiony pozwala wybrać dwa regiony, aby znaleźć trasy handlowe pomiędzy. Zapewni to zazwyczaj trasy handlowe z dużą liczbą skoków, w których system startowy może być dość drogi od miejsca, w którym obecnie się znajdujesz. Ta opcja zapewni trasy o najwyższych zyskach na podróż, ale te trasy będą zazwyczaj wymagały bardzo dużych pojemności ładunkowych i kapitału startowego. Najlepiej nadają się do większych operacji frachtowych, a nie do pilotów początkujących. Opcja Systemy pozwala wybrać konkretny system początkowy (zazwyczaj ten, w którym się znajdujesz) i konkretny system końcowy. Najlepiej użyć tego, gdy musisz przenieść swoją postać do innego systemu z innego powodu i po prostu chcesz sprawdzić, czy istnieje opłacalny ładunek, który możesz zabrać ze sobą, aby zarobić trochę pieniędzy. Ogólnie rzecz biorąc, opcja systemów nie jest optymalna dla maksymalizacji zysków, więc na razie ją zignorujemy. Opcja System to Region umożliwia podanie nazwy systemu w polu tekstowym From: (zazwyczaj w systemie, w którym się aktualnie znajdujesz) oraz regionu, w którym można wybrać miejsca docelowe w polu tekstowym Do: (zwykle w regionie, w którym aktualnie się znajdujesz ). Rezultatem będzie lista szlaków handlowych, które zaczynają się w twoim systemie, nie są długotrwałe i maksymalizują zyski. Dopóki nie przejdziesz do bardzo dużych statków, będzie to najczęściej używana opcja. Zostanie wyświetlona lista systemów i regionów pasujących do twoich danych wejściowych (jeśli poprawnie wpisałeś pełną nazwę systemu i regionu, lista będzie miała tylko jeden wpis). Wybierz żądaną kombinację ustawień systemowych, a następnie kliknij przycisk Wyświetl trasy. Trasy EVE-Central Trade Zostanie wyświetlona lista wszystkich dostępnych szlaków handlowych od bieżącego systemu do dowolnego regionu. Zanim przejrzysz listę, dobrym pomysłem jest wpisanie swojej pojemności ładunku w formularzu u góry, wybierz Zysk na podróż z listy rozwijanej i upewnij się, że filtr System Security jest zaznaczony (to pozwoli Ci wyjść z lowsec) . Po zmianie dowolnej opcji w formularzu kliknij przycisk Filtruj, aby zaktualizować listę tras handlowych. Każdy wpis na przefiltrowanej liście tras handlowych będzie zawierać kilka przydatnych informacji. Od . Jest to stacja, w której znajduje się sprzedawca (powinien znajdować się w twoim systemie). Do . Jest to stacja, w której znajduje się kupujący (powinien znajdować się w twoim regionie). Skacze. Jest to liczba skoków wymaganych do przejścia z systemu do systemu kupujących. Rodzaj . Jest to typ przedmiotu do holowania. Sprzedaż. Jest to cena za jednostkę, za którą sprzedawca oferuje przedmiot. Kupowanie. Jest to cena jednostkowa, jaką kupujący oferuje za przedmiot. Zysk jednostkowy. W ten sposób zyskujesz zbywalne obroty za jeden przedmiot (TO NIE ZAWIERA TYPU 1.5 TAX). Jest to liczba jednostek towaru, którymi można handlować między wybranym sprzedawcą a kupującym. Dwie liczby w nawiasach to liczba przedmiotów oferowanych do sprzedaży oraz liczba przedmiotów, które kupujący chce kupić. Jednostką zbywalną będzie mniejsza z tych dwóch liczb. Uważaj, jeśli sprzedawca oferuje więcej przedmiotów niż chce kupujący, nie chcesz ich kupować. Zwróć uwagę na ten numer. Potencjalny zysk. Jest to zysk, który zostanie osiągnięty, jeśli kupisz wszystkie zbywalne jednostki (patrz powyższy punkt) i sprzedasz je sprzedającemu. Zauważ, że może to być więcej jednostek niż możesz zmieścić w swoim ładowni, więc realizacja tego zysku może wymagać kilku podróży. Zysk na podróż. Jest to kwota zysku, którą powinieneś zobaczyć, jeśli kupisz wystarczająco dużo przedmiotów, aby wypełnić swój ładunek (lub wszystkie zbywalne jednostki, w zależności od tego, która z tych wartości jest mniejsza). Jeśli ta liczba jest równa potencjalnemu zyskowi, to masz wystarczająco dużo przestrzeni ładunkowej dla wszystkich jednostek handlowych i powinieneś być w stanie zrealizować pełne potencjalne zyski w jednej podróży. Niestety, EVE-Central nie wskazuje, ile jednostek zajmie wypełnienie ładowni, jeśli ta liczba jest mniejsza od jednostek zbywalnych. Musisz to obliczyć samodzielnie na podstawie objętości jednej jednostki podzielonej na objętość ładowni. Zysk za skok. Jest to tylko zysk na podróż podzielony przez liczbę skoków (faktycznie jest to liczba skoków bramki plus jeden, z nieznanych przyczyn). Jest to z grubsza pojęcie zysku za czas spędzony na wykonywaniu zaciągu. W systemach z wieloma stacjami, najprawdopodobniej odkryjesz kilka dobrych przebiegów handlowych z zerowymi skokami. Te mogą nie mieć najwyższych zysków, ale są bardzo szybkie do wykonania. Jeśli się spieszysz lub po prostu chcesz zabić krótki czas, posortuj listę według odległości i zrzuć szybki zaciąg z zerowego skoku, jeśli jest dostępny. Jeśli chcesz zmaksymalizować swój zysk, posortuj według Profit na podróż i pracę z tego miejsca. Nie ma szóstki. Ważnym czynnikiem, który należy rozważyć przed wyborem biegu handlowego, jest podatek od sprzedaży. Uniwersalna stawka podatku od sprzedaży w EVE wynosi dwa procent (2), choć można to zmienić poprzez szkolenie umiejętności. W kalkulacjach EVE-Central nie uwzględnia wpływu podatku obrotowego, co jest potencjalną pułapką dla przewoźników przewożących towary o niskiej marży. Podczas gdy ogromna większość transakcji w EVE ma ponad 2 marże między cenami kupna i sprzedaży, nigdy nie jest gwarantowana. Mali spedytorzy nie będą prawdopodobnie przewozić przedmiotów o niskiej marży, ponieważ naturalnie koncentrują się na handlu towarami, które maksymalizują zysk na metr sześcienny (m3) ich bardzo ograniczonej przestrzeni ładunkowej. Jednak frachtowce i spedytory o bardzo dużych zdolnościach produkcyjnych częściej wybierają większe ilości towarów przy niższych marżach, dzięki czemu mogą wypełnić swoje rozległe ładownie i łatwiej wpaść w pułapkę podatku od sprzedaży. KROK TO JEST WAŻNY. Przez większość czasu EVE-Central zapewnia dobre sugestie dotyczące biegania, ale zawsze dobrze jest sprawdzić. Sprawdź, czy dane w oknie rynku EVE są takie same, jak dane trasy polecane przez EVE-Central. Jednym ze sposobów na to są strony internetowe, które otrzymują aktualne informacje rynkowe, takie jak ta przeglądarka rynku. Wybierz region w lewym górnym rogu, a następnie wyszukaj produkt, który chcesz kupić lub sprzedać. Pamiętaj jednak, że rynek w ruchliwym centrum handlowym, takim jak Jita, może być tak zmienny, że pomiędzy przesyłaniem danych rynkowych a wyszukiwaniem trasy może się znacznie zmienić. Jednym ze sposobów uniknięcia tego problemu jest handel w stosunkowo spokojnych systemach o większej stabilności rynkowej. Jeśli Twoja rada handlowa kończy się w centrum handlowym, dobrym pomysłem może być, aby nie inwestować zbyt wiele w pojedynczym biegu, aby uniknąć ogromnych strat spowodowanych nieścisłymi danymi rynkowymi. Wykonywanie transakcji Jeśli twoja trasa handlowa się sprawdzi, upewnij się, że znajdujesz się na tej samej stacji, co sprzedawca (przynajmniej powinni być w tym samym systemie). Kup przedmioty, które będziesz ciągnąć. Może to być wiele zleceń sprzedaży tego przedmiotu na stacji, upewnij się, że dostałeś właściwą Uwaga, że ​​mogą być również tańsze, ale o niższej głośności niż te, które EVE-Central notuje8212kupując te pierwsze Po prostu upewnij się, że skończysz z tym samym całkowita liczba przedmiotów na końcu. Przedmiot pojawi się w twoim hangarze stacji. Przeciągnij przedmiot do ładowni. Jeśli to wszystko nie pasuje, coś poszło nie tak z matematyki i będziesz musiał wykonać kilka podróży. Przystąp do systemu sprzedawców i dokuj na stacji. Otwórz swój ładunek i przeciągnij przedmioty, które chcesz sprzedać do hangaru stacji. Kliknij prawym przyciskiem myszy przedmioty, które chcesz sprzedać na panelu hangaru stacji, i wybierz SPRZEDAJ TEN PRZEDMIOT. Sprawdź po raz ostatni, że cena zakupu jest taka sama, jak oczekiwano w danych EVE-Central - jeśli tak, to wykonaj sprzedaż. (Jeśli nie, możesz go mimo wszystko sprzedać, jeśli nadal będzie to opłacalne. Użyj karty WalletTransaction, aby znaleźć cenę, w której kupiłeś przedmiot, jeśli go zapomnisz.) Bądź wyjątkowo nieufny w używaniu opcji sprzedaży zaawansowanej, aby ustawić własną cenę sprzedaży , ponieważ będzie to dotyczyło opłaty pośrednika, oprócz zwykłego podatku od sprzedaży, który może dodatkowo zmniejszyć lub wyeliminować Twoje zyski.) Wróć do sekcji Wybieranie trasy handlowej i powtórz dla następnych kilku transakcji. Co za wypłata Korzystając z tego procesu, przewoźnicy mogą łatwo zarobić 1 milion ISK co 20 minut - czasami trochę więcej, czasem trochę mniej. Nie jest to zły zwrot za coś, co jest prawie pozbawione ryzyka. Jak ostrzegano powyżej, EVE-Central nie uwzględnia wpływu podatków od sprzedaży ani opłat maklerskich na transakcje. Od Ciebie zależy, jaki będzie potencjalny wpływ tych kosztów na opłacalność Twoich transakcji. Na szczęście 1,5-procentowy podatek od sprzedaży nie jest trudny do obliczenia. Możesz obniżyć kwotę podatku obrotowego, szkoląc umiejętność Księgowość - zmniejsza to podatek od sprzedaży o dziesięć procent na poziom. Tak więc, w pełni zmaksymalizowany Accounting160V obniży standard o 1,5 podatku od sprzedaży o połowę, co spowoduje stawkę podatku obrotowego w wysokości trzech czwartych jednego procenta (0,75). Jednak umiejętność Rachunkowości jest stosunkowo droga do zdobycia (około 4,5 miliona ISK), więc będziesz musiał sporo wymienić, by zarobić na tym z nieco niższych podatków od sprzedaży. Opłaty brokerskie będą również obowiązywać, jeśli korzystasz z opcji Zaawansowane w transakcjach na rynku, aby ustalić konkretną cenę sprzedaży, zamiast sprzedawać po dostępnych cenach rynkowych (tj. Wybierając opcję Sprzedaj przedmiot i akceptując oferowaną cenę rynkową). Opłaty maklerskie są zmienne i mogą podwoić koszty transakcji, szczególnie jeśli Twoja pozycja w stosunku do frakcji na której działasz, jest niska. Ilustrację stosunku klasyfikacji do prowizji brokera można znaleźć tutaj: 1 Ogólnie rzecz biorąc, sprzedaj po cenach rynkowych i nie korzystaj z opcji Zaawansowane przy holowaniu - chyba, że ​​naprawdę wiesz, co robisz, i uważasz, że Twoje wyższe potencjalne zyski sprawi, że dodatkowa opłata brokerska będzie opłacalna. Oczywiście musisz też uważać na gankerów-samobójców. Aby zminimalizować to ryzyko, nie wykonuj autopilota, przeskocz do 0 między bramkami i przeskocz ręcznie. I: ubezpiecz swój statek - zawsze. Dalsza lektura

No comments:

Post a Comment