Saturday 23 December 2017

Best forex index forum


Jaki jest najlepszy wskaźnik techniczny na rynku Forex Dane pokazały, że w ciągu ostatnich 5 lat wskaźnikiem, który najlepiej sprawdzał się sam, był wskaźnik Ichimoku Kinko Hyo. Wygenerowano łączny zysk w wysokości 30 341 lub 30,35. W ciągu 5 lat daje nam to średnio niewiele ponad 6 rocznie. Niespodziewanie pozostałe wskaźniki techniczne okazały się o wiele mniej opłacalne, a wskaźnik Stochastic pokazał zwrot ujemnych 20,72. Co więcej, wszystkie wskaźniki doprowadziły do ​​znacznych wypłat między 20 a 30. Jednak nie oznacza to, że wskaźnik Ichimoku Kinko Hyo jest najlepszy, a wskaźniki techniczne jako całość są bezużyteczne. Raczej to pokazuje, że nie są one użyteczne same. Pomyśl o wszystkich filmach o sztukach walki, które oglądałeś dorastając. Poza łokciami The Rock i People8217s. nikt nie polegał tylko na jednym ruchu, aby pokonać wszystkich złych facetów. Każdy z nich używał kombinacji ruchów, aby wykonać zadanie. Handel na rynku Forex jest podobny. Jest sztuką i handlowcami, musimy nauczyć się używać i łączyć narzędzia pod ręką, aby stworzyć system, który działa dla nas. To prowadzi nas do następnej lekcji: łączenie wszystkich tych wskaźników. Zapisz swoje postępy, logując się i oznaczając ukończoną lekcję. Jedne z najlepszych wskaźników, które widziałem Jako profesjonalny przedsiębiorca jest to zdecydowanie jeden z absolutnie najlepszych wskaźników, jakie widziałem. Może nawet podniosłem go w FF. (Odwiedziłem dzisiaj fora, unikając papierkowej roboty i natknąłem się na to). Każdy chce zrobić cracka w EA na nim jestem -10010 jako programista. Jeśli jest to tak dokładne, jak wskazuje, byłoby to świetne EA. W ciągu kilku godzin, w których spędziłem z nim więcej czasu, może to być samodzielne. Niższe ramy czasowe wymagają filtra. Jednak kodowanie prostego kupowania na niebiesko, sprzedaż w trybie redakcji z funkcją odwrotną, SL TP, magiczna liczba będzie prawdopodobnie wszystkim, co jest potrzebne. PS - Powinienem wspomnieć, że mam inne indis używane do filtrowania wyjść (po prostu nie chciałem komplikować sprawy) i moje obecne eas używam z ręcznym potwierdzeniem. a oto jego przesłanie dotyczące EA: Opublikuj cały plik zip, ponieważ zawiera on FFCal i DSS Bresset z inną nazwą, tak aby nie kolidował z żadnymi dodatkowymi wersjami tego wskaźnika. Plik zip zawiera instalator, który automatycznie instaluje EA i wskaźniki. Wspomniane ustawienia odnoszą się do wskaźnika FFCal, który może zapobiegać transakcjom w okresach wiadomości. Wersja 0.2 dodana z dodatkowymi opcjami filtrowania. Jeszcze raz dziękuję Xux Uranus v0.1 podręcznik użytkownika. pdf 126 KB 33,380 downloads Wgrane 29 października 2009 20:59 Uranus v0.1.mq4 30 KB 18,173 pliki do pobrania Wgrane 29 października 2009 21:00 Dobry punkt cspip i droga przed tobą. Czy trochę badań na nim i opiera się na Bressert podwójnie wygładzone Stochastic. Z tego, co wykopałem, nie, nie ma. Oglądałem to na wykresie 1 min przez kilka godzin i nie widziałem oznak, że odświeża. Wygląda na to, że autor (a nie Bressert, ale kto genialnie zakodował go, by wyglądał jeszcze lepiej niż Bressert indi, którego nazwa wygląda na Robby'ego) ma prywatną stronę do czatowania, ale czyta ją Mam wrażenie, że był używany bardziej jako filtr i Wyglądało na to, że członkowie przestali myśleć. I ta modyfikacja została zmodyfikowana w celu pokazania kolorów w zakresie od 20 do 80 poziomów w zależności od kierunku: - forexfactoryshowthread. phpt194152 Wydaje się, że po 1minie podążamy za ceną naprawdę blisko i umieszczamy kropki wszędzie. na wyższych TF wygląda to ładniej. Ponadto, i to jest odbiegające od tematu, wyszukiwanie quotBressert double Smoothed Stochasticquot w Google. wyświetla ten wątek na FF na pierwszej stronie, a ten wątek ma mniej niż godzinę. To jest straszne. Teraz, gdybyśmy mogli tylko pozycjonowanie w gorącym produkcie, aby uzyskać tak szybki ranking Po zagłębianiu się w teorię Bresserta jednominutowa ramka definitywnie wyłączyłaby ją i wprowadziła wiele kwot równych kwotom ze względu na ruch. Pomyśl o regularnych stochach ciągle przekraczających. Oscylator akceleratora również może się zakwalifikować, ponieważ może zmieniać kolor wewnątrz paska. Nadal używam go codziennie, ale z AC i fraktalami. Po prostu dostosowuje się do warunków cenowych. to też idzie na orzechy na 1 min, ale w ciągu 2 godzin obserwowałem to (nie gapiąc się na to, ale sprawdzając co 10 minut lub mniej) nie widziałem żadnych warunków odmalowywania. Przetestowałem setki indis i widziałem swój udział w malowaniu. Może go tracę, ale nie widziałem tutaj nic. Tak jak powiedziałem wcześniej, odmalowywacze zwykle pokazują nieomylne wyniki, a tego nie robi. Więc skupmy się i zobaczmy, co wymyślimy. Ponad milion sprzedających obejrzało moje filmy na blogu, które są płatne tylko ze względu na zyskowny miesiąc. Dziękujemy za odwiedzenie mojego wskaźnika forex i strony strategii. Cieszę się, że mogę podzielić się z wami częścią mojego podróż i wszystko, czego do tej pory nauczyłem się na temat handlu walutami. Trochę o mnie. Witam, I8217m Kelvin i jestem osobą odpowiedzialną za wszystkie artykuły na temat handlu forex dostępne na moim blogu. Obecnie jestem handlowcem w pełnym wymiarze godzin, co miesiąc daje stały dochód w domu. Chociaż w danej chwili wszystko jest w porządku, nie zaczęło się tak gładko. Prawdę mówiąc, zmagałem się z handlem od sześciu do dziewięciu miesięcy, a moje konto zostało całkowicie zniszczone dwa razy z rzędu. (To było dewastujące) Na szczęście jestem bardzo upartą osobą, która zawsze chce osiągnąć to, co planuję. Postanowiłem poświęcić czas i wysiłek, aby nauczyć się liny i zastosować to, czego się nauczyłem w praktyce. Wreszcie zacząłem osiągać stały dochód z handlu i ostatecznie na tyle, że mogłem zrezygnować z mojej codziennej pracy jako inżynier procesu w wielonarodowej firmie i stać się autorem 7 Matematyki. Gdy zapiszesz się do mojego biuletynu, wyślę ci film FLAT MACD Trading Technique, a także podręcznik handlu, który jest napisany przeze mnie i pokaże ci dokładnie, w jaki sposób udaje mi się osiągać stałe zyski w handlu co miesiąc. Istnieje wiele kursów walutowych i usług sygnałowych na rynku Forex, które są tworzone przez Marketers amp REAL Traders. Dlatego, aby dać moim studentom więcej pewności w moim kursie i służbie. Mój kurs obejmuje 130 zasad zwrotu kosztów, w których studenci mogą poprosić o zwrot w wysokości 130 USD, jeśli dowiedzą się, że publikuję fałszywe zwycięskie transakcje w moim miesięcznym raporcie skuteczności. Jeśli mój raport skuteczności jest prawdziwy, nie rozumiem, dlaczego moi uczniowie nie zarabiają na strategiach, których nauczam. Ponadto, oferuję również usługę Forex Trade Copier dla studentów mojego kursu. Ma to pomóc im rozwinąć konto, a jednocześnie nauczyć się handlować ze mną. W przypadku tej usługi dostępna jest płatna płatna miesięczna polityka, której nie możesz znaleźć nigdzie indziej w Internecie. Oznacza to, że zostanie naliczona opłata tylko wtedy, gdy usługa generuje zyski na koniec miesiąca. Poza moim kursem i moją usługą, mój blog jest pełen filmów i postów, które napisałem przez lata, aby pomóc moim czytelnikom stać się lepszym handlarzem. Te informacje na moim blogu są czasami nawet lepsze niż te, które kupiłeś.

No comments:

Post a Comment