Sunday 3 December 2017

Fidelity won let me trade options


Witryna Fidelity nie działa Czy to właśnie teraz Stany Zjednoczone Middot Cox Communications Nie mogłem osiągnąć nawet czasu przez krajowy telefon. Musiałem zadzwonić do lokalnego oddziału i przenieść się do korporacji. Wszystkie numery krajowe i strona internetowa są uszkodzone i naprawione. Żadne numery krajowe, strona internetowa ani konta nie są dostępne. Powiedzieli, że nad tym pracują. Anulowałem wszystkie moje otwarte zamówienia, dopóki go nie naprawią. Musisz dotrzeć do nich przez lokalny numer, a następnie nacisnąć 9, aby uzyskać krajowy. United States Middot Comcast Cable Nieważne - zamknięta przeglądarka i ponownie otwarta, a teraz może się zalogować. United States Middot Comcast Cable Fidelity wydaje się być co najmniej przez ostatnie kilka godzin. Po kliknięciu, aby zalogować się na następujących ekranach: Nigeria Middot Swift Networks Limited Główne działa, ale strona internetowa bankowości jest wyłączona United States Middot Fairpoint Communications próbuje zalogować się do Fidelity NetBenefits na 2 tygodnie, Internet Explorer nie działa, co słychać że Curt Braun middot 31 sierpnia 2017 - 08:31 United States middot Alternatywne badania dostępu, cytaty (szczegółowe), e-mail działu obsługi klienta i komunikaty inst dół większość dostępu stron trzecich NA Curt Braun middot 31 sierpnia 2017 - 08:25 United States Middot Alternate Access Strona jest bezużyteczna dla moich potrzeb. Muszę przeprowadzić badania i dojść donikąd. Przeskakiwanie do Yahoo, aby znaleźć informacje, to prawdziwy ból. Prześlij komentarz, używając swojego identyfikatora Facebook. Czy Fidelity jest już dla Ciebie teraz? Prześlij swoje komentarze na temat statusu usługi Fidelity lub zgłoś problem poniżej, aby inni wiedzieli, że nie są jedynymi, którzy mają kłopoty. Pamiętaj, że Twój kraj, usługodawca i przeglądarka będą wyświetlane obok Twojego komentarza, aby lepiej przeanalizować możliwe przestój. 10004 Dziękujemy Nie zapomnij dodać tej strony do zakładek, aby można było sprawdzić później. Do naszego Przeglądu Brokera w 2017 r. Oceniliśmy, oceniliśmy i uszeregowaliśmy szesnastu różnych brokerów internetowych w okresie sześciu miesięcy. W sumie przeprowadziliśmy 349 testów obsługi klienta, zebraliśmy 5 277 punktów danych i wyprodukowaliśmy ponad 40 000 słów badań. Ucz się więcej . Aby przejść do ścigania: Scottrade spełnia swoje reklamy. Firma określa, czym powinna być relacja pośrednika z klientem, oferując wszystko od otwarcia konta po zawarcie transakcji lub otrzymanie profesjonalnego doradztwa. Ta oferta jest prostym i przyjemnym doświadczeniem. Kiedy otworzyłem nowe konto, aby przeprowadzić moją recenzję Scottrade, wiedziałem, że Scottrade ma ciężką konkurencję, i byłem ciekawy, jak dobrze będzie działał broker. Aplikacja była szybka, gdy wypełniałem informacje i korzystałem z pomocy czatu na żywo. W ciągu kilku godzin od złożenia wniosku zadzwonił do mnie przedstawiciel Scottrade z mojego lokalnego oddziału, witając mnie z brokerem, dając mi znać, gdzie się znajdują i pytając, czy mam jakieś pytania. Od razu poczułem, że jestem w dobrych rękach i nie mogłem pomóc, ale myślę, że Scottrade będzie moim nowym najlepszym przyjacielem. Opłaty za prowizje W porównaniu do innych usług brokerskich z pełnym zakresem usług, Scottrade jest w większości tańszy. Regularne transakcje giełdowe kosztują 7 sztuk w porównaniu do najbliższego konkurenta cenowego, Fidelity, który pobiera 7,95 za transakcję. Charles Schwab jest najbliższy z 8,95 transakcji. Wszystkie transakcje działają w ramach struktury opłaty liniowej, co oznacza, że ​​nie ma żadnych sztuczek ani oszustw. Ceny są proste i proste, chyba że handlujesz zapasami mniejszymi niż 1 na akcję, dla których koszt to 7 plus 0,5 obrotu wartością. W 2018 r. Scottrade znacząco obniżyła cenę opcji z 1,25 za kontrakt do 7,70 za kontrakt. Dzięki temu Scottrade jest tańszy niż prawie wszyscy jego bezpośrednia konkurencja. Pamiętaj jednak, że Scottrade obsługuje tylko transakcje opcji jednonożnych na swojej stronie internetowej, a transakcje opcjami wielopoziomowymi platformy ELITE nie są obsługiwane. Wreszcie, Scottrade oferuje ogromny wybór funduszy inwestycyjnych, blisko 14 000, więc nie będziesz miał problemów ze znalezieniem czegoś, co pasuje do twojego portfela mix. Transakcje z funduszami wzajemnymi kosztują tylko 17 sztuk, a najniższe wśród konkurentów Scottrades. Dla tych, którzy preferują fundusze ETF nad funduszami inwestycyjnymi, Scottrade może zawieść, ponieważ nie ma wyboru ETFów bez prowizji. Jeśli ETFy bez prowizji są twoją sprawą, rozważ Charlesa Schwaba, ETRADE lub TD Ameritrade, ponieważ każdy z brokerów oferuje ponad 100 z nich. Dział Obsługi Klienta Scottrade, który zdobył nasz tytuł za Najlepsze Ogólne Doświadczenie Klienta w latach 2017-2017, oferuje najbardziej spersonalizowaną obsługę klienta spośród wszystkich brokerów oferujących pełny zakres usług, które testowałem. Biorąc pod uwagę konkurencję, nie jest to małe osiągnięcie. Stwierdziłem, że Scottrade jest jedynym brokerem internetowym, który całkowicie opiera się na sieci lokalnego oddziału. Wywołanie numeru telefonu pomocy technicznej na witrynie Scottrade w godzinach rynkowych powoduje wyświetlenie monitu o kod pocztowy, a następnie przekierowanie automatycznie do lokalnego oddziału. W ciągu kilku dzwonków rozmawiałem z przedstawicielem mojego lokalnego oddziału. Nie tylko znał stronę Scottrade, ale też nie miał problemów z odpowiedzeniem na moje pytania dotyczące mojego nowego konta i strony internetowej. W ciągu kilku dzwonków rozmawiałem z przedstawicielem mojego lokalnego oddziału. Nie tylko znał stronę Scottrade, ale też nie miał problemów z odpowiedzeniem na moje pytania dotyczące mojego nowego konta i strony internetowej. Sieć Scottrades ma 503 lokalne oddziały w Stanach Zjednoczonych i wszystkie działają w standardowych godzinach rynkowych: od 8:30 do 17:00. Od poniedziałku do piątku. Jedyną wadą telefonicznej obsługi Scottrades jest to, że nie jest to 247, w przeciwieństwie do TD Ameritrade, ETRADE, Fidelity i Charlesa Schwaba, które oferują wsparcie telefoniczne każdego dnia, o każdej porze. Co więcej, jakość wsparcia może się różnić w zależności od personelu lokalnego oddziału. Mimo to, dobrą wiadomością jest to, że wsparcie telefoniczne w Scottrades w 2017 roku było doskonałe, plasując się na trzecim miejscu spośród 16 brokerów. Pomijając wsparcie telefoniczne, Scottrade również wyróżnia się obsługą poczty e-mail i umieszcza środek pakietu na czacie na żywo. W 2017 r. Scottrade zajął piąte miejsce pod względem obsługi poczty e-mail, a siódmy - za wsparcie dla czatów na żywo. Ogólnie rzecz biorąc, Scottrade ukończył 3 dla obsługi klienta w 2017 roku za tylko TD Ameritrade i Merrill Edge, fantastyczne wykończenie. Oferta badań Scottrades jest dokładna i obejmuje podstawowe bazy danych, w tym podstawowe dane na temat klientów, zarobków, finansów, dokumentów SEC i innych. W porównaniu do konkurentów, badania prowadzone przez strony trzecie są jednym z obszarów, w którym Scottrade pozostaje w tyle, ale nie za dużo. Wyciągnięcie oferty na Apple (AAPL) dostarczyło mi raporty od trzech zewnętrznych dostawców: Standard Poors, Thomson Reuters i Market Edge. Choć będzie to więcej niż zadowolenie większości inwestorów, wybredni klienci nadal mogą być bardziej spragnieni (Fidelity, Charles Schwab i TD Ameritrade oferują co najmniej sześć). Nawigacja przez obszar badań, podobnie jak reszta strony Scottrade, była czysta i prosta, dzięki zupełnie nowemu projektowi strony internetowej, który rozpoczął się w czerwcu 2018 r. Nowa witryna ma ładny, czysty design, usuwając stary lewy pasek boczny i umieszczając główna nawigacja nagłówka z fokusem. Transakcje można składać z dowolnej strony lub strony internetowej, otwierając pasek z informacjami handlowymi w stopce. Skupiając się ponownie na sekcji badawczej, niezależnie od tego, czy wyciągałem ofertę, czy oglądałem wykres giełdowy, a potem czytałem raport analityków, nie miałem problemu ze znalezieniem drogi. Jedną z cech, która naprawdę mi się podobała, która jest dostępna wyłącznie dla klientów Scottrade, była funkcja ScotTTade SmartText. Analiza SmartText jest dostępna dla wykresów, sektorów i branż oraz zarobków. Na przykład za pomocą wykresów, Scottrade SmartText szybko analizuje dodawany wskaźnik i daje łatwe do zrozumienia wyjaśnienie, co ten wskaźnik oznacza dla badanego materiału. Na przykład SmartText dostarczył mi tego podziału na 13-dniową ruchomą średnią w Google. We wtorek GOOG zamknął poniżej 13-dniowej średniej kroczącej. Jest to ogólnie uważane za oznakę tendencji spadkowej. Inwestorzy wystrzegają się, choć jak każda analiza techniczna, analiza algorytmiczna SmartTexts nie powinna być jedynym punktem danych wykorzystywanym przy podejmowaniu decyzji o kupnie lub sprzedaży. Badania Scottrades są również dokładne dla funduszy inwestycyjnych. Z badań dostarczonych przez Morningstar, mojego osobistego wyboru dostawcy do badań funduszy inwestycyjnych, Scottrade nie zawodzi. Natychmiast po wylosowaniu wyceny dla funduszu Vanguards Total Stock Market Index Fund (VTSMX) pojawił się wykres pokazujący wyniki funduszy w ostatniej dekadzie w porównaniu do obligacji średnioterminowych i SP 500. Następnie przeczytałem streszczenie strategii funduszy, spojrzeć na oceny kategorii Morningstar i przeanalizować wydatki funduszy, aby pomóc mi zdecydować, czy kupić, czy nie. W 2018 r. Scottrade poświęcił czas na ulepszenie swoich ekranów, zwiększając liczbę predefiniowanych ekranów (z dwóch do jedenastu dla ETF i dwóch do dziesięciu dla Mutual Funds). Ekrany są tworzone głównie w domu, a odświeżenie pozwoliło zobaczyć większą różnorodność. Scottrade dodało także nowe narzędzie do wizualizacji, dzięki któremu można zobaczyć, jak każdy wynik z ekranu przepływa przez predefiniowane filtry. Narzędzie było produktem Scottrades Launching Pad, obszaru strony przeznaczonego do twórczego eksperymentowania i bezpośrednich opinii klientów. Narzędzie okazało się interesujące, ale nie sądzę, żeby to było skuteczniejsze. Patrząc ogólnie na badania, oferta Scottrades jest imponująca i zadowoli większość inwestorów. To powiedziawszy, w porównaniu do swoich najbliższych konkurentów, Scottrade pozostaje w tyle w niektórych obszarach, takich jak raporty stron trzecich i wewnętrzna analiza komentarzy, aby wymienić dwie. Jest świetny, ale nie do końca nagradzany. Zobacz: Best Brokers for Research. Platformy Tools Scottrade oferuje dwie platformy: Scottrader Streaming Quotes i Scottrade ELITE. Scottrade ELITE wymaga od klientów posiadania co najmniej 25 000 na swoim koncie przed uzyskaniem dostępu. Dzięki przeprojektowaniu strony 2018, natychmiast po zalogowaniu, klienci znajdą szybki link do Scottrader Streaming Quotes w nagłówku miłym akcentem. Scottrader Streaming Quotes to aplikacja oparta na Javie, która ładuje się przez pulpit i jest łatwa do skonfigurowania. Dzięki łatwym przyciskom do otwierania nowych okien i trzem konfigurowalnym układom aplikacji, stwierdziłem, że funkcjonalność aplikacji jest prosta. Każda lista obserwacyjna jest przyjazna metodą "przeciągnij i upuść" i może zawierać do 40 papierów wartościowych. Dzięki przeprojektowaniu strony 2018, natychmiast po zalogowaniu, klienci znajdą szybki link do Scottrader Streaming Quotes w nagłówku miłym akcentem. Jedną z aplikacji Scottrader Streaming Quotes jest to, że nie ma funkcji okna zatrzaskowego, więc wyrównanie dowolnych otwartych okien (biletu handlowego, wykresów, najwyższych gainerów, czasu i pola sprzedaży itp.), Aby pasowały do ​​siatki, jest nieco uciążliwe. Moją jedyną krytyką byłoby to, że okno ekranu cytatu nie wyświetla zwrotów indeksu rynkowego dużymi liczbami u góry. Zamiast tego są to małe elementy na dole i nie uwzględniają procentowego zwrotu za dany dzień. Pickiness na bok, Scottrade Streaming Quotes wykonuje swoją pracę i jest łatwym zwycięstwem dla zwykłych inwestorów. Zaawansowana platforma Scottrades, Scottrade ELITE, to platforma oparta na komputerach biurowych przeznaczona dla aktywnych handlowców poszukujących zaawansowanych funkcji wykraczających poza oferowane przez Scottrader oferty cenowe. Podobnie jak w przypadku Scottrader Streaming Quotes, platforma jest w większości łatwa w użyciu. Funkcjonalność jest również szeroko rozpowszechniona, jednak na całym świecie ELITE śledzi konkurencję z powodu braku głębi. Koncentrując się na użyteczności najpierw, okna Scottrade ELITE są oznaczone czystymi, przejrzystymi ikonami, co sprawia, że ​​ustawienia podkręcania są proste. W 2018 roku Scottrade spędził dużo czasu na czyszczeniu ogólnego projektu i wprowadził trzy różne schematy kolorów: klasyczny ciemny, jasny i monochromatyczny. Wolę klasyczny ciemny wzór. Również w 2018 roku poprawiono użyteczność dzięki dodaniu nowego paska układu w nagłówku, umożliwiając użytkownikom szybkie przełączanie się między układami. Co więcej, podczas gdy subtelniejszy, Scottrade ELITE przeprojektował swoje okno zarządzania usługami danych firm zewnętrznych. Przeglądając narzędzia, wykresy zostały udoskonalone w 2018 r., Dodając kilka nowych wskaźników technicznych, takich jak: Chmura Ichimoku, Wskaźnik dywidendy, Wskaźnik zarobków i Wolumen ceny. Ogółem dostępnych jest 67 badań, które, choć godne podziwu, nadal spadają znacznie poniżej obecnego standardu branżowego wynoszącego 106. Wreszcie, wykresy obejmują teraz także to, co Scottrade nazywa Obliczonymi Symbolami, które można wykorzystać do tworzenia różnych niestandardowych widoków, takich jak analiza handel parami, na przykład. Nowe funkcje na bok, Scottrade ELITE robi wrażenie, ale jest za innymi, pełnoprawnymi konkurentami i liderami kategorii. Ogólna głębokość to miejsce, w którym platforma naprawdę cierpi. Funkcje takie jak ustawianie zaawansowanych alertów, wyświetlanie alertów na wykresach, przeglądanie historycznych transakcji na wykresach, strumieniowa telewizja, filtrowanie w czasie rzeczywistym listy obserwowanych i zaawansowana analiza prawdopodobieństwa opcji nie są obecne. Zobacz: Najlepsze narzędzia dla brokerów platform. Inne uwagi TD Ameritrade prowadzi przemysł w wielu kategoriach i jest świetnym rodzicem dla Scottrade. Jako klient Scottrade jestem podekscytowany perspektywą przyszłości. W październiku 2018 r. Ogłoszono, że Scottrade została przejęta przez TD Ameritrade za 4 miliardy. Połączone Scottrade i TD Ameritrade pomieszczą oszałamiającą liczbę 10 milionów klientów. W chwili, gdy ta recenzja trafiła do druku w lutym 2017 r., Było jeszcze zbyt wcześnie, aby wiedzieć, jak zintegrować Scottrade. Jednak klienci Scottrade mogą oczekiwać fantastycznych zmian w ciągu najbliższych kilku lat. TD Ameritrade prowadzi przemysł w wielu kategoriach i jest świetnym rodzicem dla Scottrade. Jako klient Scottrade jestem podekscytowany perspektywą przyszłości. W 2017 r. Firma Scottrade wprowadziła pierwszy w branży program FRIP (Flexible Reinvestment Program). Program FRIP jest podobny do programu DRIP (program reinwestycji dywidend), z tym że inwestorzy mogą dostosować sposób wykorzystania dywidendy. Reinwestowalne dywidendy można wykorzystać do nabycia udziałów w maksymalnie pięciu kwalifikujących się papierach wartościowych (wyjątki obejmują akcje OTCBB). FRIP jest pierwszą branżą, a klienci, z którymi rozmawiałem, uwielbiają ją. Nawet dzisiaj w 2017 r. FRIP pozostaje wyłącznym narzędziem Scottrade. W kwietniu 2018 r. Scottrade i OptionsHouse rozeszły się, kończąc program Scottrade OptionsFirst. W jego miejsce ogłoszono Scottrade Pro, wspólną inicjatywę z Interactive Brokers. W skrócie, Scottrade oferuje teraz klientom wersję białej platformy Interactive Brokers ze zniżkowymi prowizjami od opcji. Twierdzę, że zdyskontowane, ponieważ są one tańsze niż stawki podstawowe w Scottrades, o wiele lepiej jest po prostu otworzyć konto bezpośrednio w Interactive Brokers. Zobacz naszą listę polecanych brokerów do handlu opcjami. Final Thoughts Scottrade, z siecią ponad 500 oddziałów i wspaniałą obsługą klienta, oferuje klientom duży wybór inwestycji i badań jakości, aby podejmować świadome decyzje inwestycyjne. Podczas gdy pośrednik śledzi swoich najbliższych konkurentów w kilku kategoriach, takich jak Platforms Tools i Mobile Trading, stawki prowizji są ogólnie niższe, a nowy projekt strony internetowej uruchomiony w 2018 roku jest kolejnym przykładem czystego, zorganizowanego i przyjaznego użytkownikowi doświadczenia. Recenzent Blain Reinkensmeyer Blain kieruje badaniami w StockBrokers i był zaangażowany na rynkach od czasu swojego pierwszego obrotu akcjami w 2001 roku. Opracował roczny przegląd StockBrokers, który siedem lat temu był szanowany przez kierownictwo maklerskie jako najdokładniejszy w branży. Obecnie, finansując konta z ponad tuzinem różnych amerykańskich brokerów regulowanych przez Internet, wykonał tysiące transakcji w swojej karierze i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami za pośrednictwem swojego osobistego bloga, StockTrader. Oceny ogółem Wybierz jednego lub więcej z tych brokerów, aby porównać z Scottrade. Wszystkie dane dotyczące cen zostały uzyskane z opublikowanej strony internetowej od 2202017 i są uważane za dokładne, ale nie gwarantowane. Pracownicy StockBrokers stale współpracują ze swoimi przedstawicielami brokerów online, aby uzyskać najnowsze dane cenowe. Jeśli uważasz, że dane wymienione powyżej są niedokładne, skontaktuj się z nami, korzystając z linku na dole tej strony. W przypadku kursów giełdowych, reklamowana wycena dotyczy standardowej wielkości zamówienia wynoszącej 500 akcji o wartości 30 akcji na akcję. W przypadku zleceń opcji może mieć zastosowanie oprawa regulacyjna opcji na jedną umowę. arrowdropup Powrót do góry Oświadczenie. Główną misją naszej organizacji jest dostarczanie recenzji, komentarzy i analiz, które są bezstronne i obiektywne. Podczas gdy StockBrokers ma wszystkie dane zweryfikowane przez uczestników branżowych, może się zmieniać od czasu do czasu. Działając jako firma internetowa, ta strona może być wynagradzana przez zewnętrznych reklamodawców. Otrzymanie takiej rekompensaty nie może być interpretowane jako rekomendacja lub rekomendacja firmy StockBrokers ani nie może wpływać na nasze przeglądy, analizy i opinie. Więcej informacji można znaleźć w naszych Ogólnych warunkach odpowiedzialności. Reink Media Group LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Darmowa wysyłka wszystkich zamówień krajowych powyżej 49,99 Bezpłatna dostawa przy zamówieniach krajowych zostanie przesłana w formie USPS Media Mail. Każde zamówienie krajowe w kontynentalnej części USA zawierające sprzęt audio zostanie automatycznie uaktualnione do wysyłki za pośrednictwem UPS Ground, bezpłatnie, o ile nie została wcześniej wybrana usługa przyspieszona. USPS Media Mail Ta metoda wysyłki to usługa świadczona przez USPS, która może zająć do 14 dni roboczych, chociaż średni czas dostawy to 2-8 dni. UPS Ground Na każde zamówienie krajowe w kontynentalnej części USA zawierające sprzęt audio, przyślemy bezpłatną metodę wysyłki do UPS Ground. Ta usługa zostanie dostarczona w ciągu 1-6 dni roboczych od poniedziałku do piątku. Brak dostawy UPS w sobotę lub niedzielę. Dostępność Mobile Fidelity MoFi Record Płyta winylowa Paradise Lunch (przedsprzedaż) Desert Island - Worthy Paradise i lunch Odnów swoją wiarę w muzyce: Diverse 1974 Zestaw Ry Cooder pojawia się w postaci tajnej historii pieśni, cechuje się znakomitą harmonią i inspirującymi harmoniami Raj i Obiad Mastering na 180g winylu z oryginalnych taśm Master, Tłoczone na RTI i Strictly Limited na 3000 r. Numery: Mobile Fidelity LP Graced z organicznym dźwiękiem Ry Cooders wyjątkowe Paradise and Lunch przyjmuje popularną muzykę jako wspólny mianownik we wszystkich językach i stylach do skrajności, którą niewielu artystów przewidziało, nie mówiąc już o spełnieniu. Uważany przez wielu ludzi za najlepszą w Kalifornii tubylców, zestaw z 1974 r. Rozwija się z rozszczepionymi poziomami radości, pomysłowości i wyrafinowania. Główny pretendent do każdej listy Desert Island i album, który wielokrotnie przywraca wiarę w niepowtarzalne efekty doświadczane podczas słuchania specjalnych występów, Paradise and Lunch to odwieczny muzyk muzyczny rejestrujący pełne przygód, ambitne, uduchowione, przeskakiwane drogi dobrze przemierzane i ścieżki mniej znany. Taki eklektyzm, wirtuozeria i swoboda głosu współbrzmią z niezrównaną werwą w przypadku reedycji Mobile Fidelitys 180g LP. Ta płyta winylowa została stworzona z oryginalnych taśm wzorcowych, wciśniętych w RTI i ściśle ograniczona do 3000 numerowanych kopii. Ta płytka cechuje się martwymi ciałami, doskonałą reakcją przejściową, scenografią od przodu do tyłu i organiczną natychmiastową atrakcyjnością, która zwiększa przyjemność, charakter, i rzemiosło aranżacji. Cooderzy zainspirowali grę gitarową niesamowicie realistyczną, przepełnioną odpowiednimi skalami, pełnymi tonami i poczuciem rozpadu, które przedstawia końcówki szlaku każdej nuty. Rogi wyskakują z trójwymiarowymi szczegółami i nasyconymi kolorami. Podobnie jak w przypadku wszystkich gwiazdorskich uczestników, perkusja Jima Keltnera ma dodatkową stabilność i głębię. Raj i obiad nigdy nie były bardziej przejrzyste. Na pozór kolekcja pozornie odmiennych piosenek jazzowych, bluesowych, duchowych i korzeniowych, urozmaicony album stanowi tajemną historię muzyki. Pozostaje on wzorem bezkształtnej konwergencji, w której dźwięczne różnice DNA ujawniają wspólne cechy i kołdrę, łącząc poczucie, ponowne odkrywanie i podniecenie. Zaczynając od przekształcenia tradycyjnego numeru ludowego, Tamp Em Up Solid, uważanego za bliskiego potomka wokalu grupowego śpiewanego przez ręce w terenie, kiedy układali bele bawełny, a kończąc na poruszającej się obdzieranej okładce Artura Blakes Ditty Wah Ditty to kradnący show duet z akompaniamentem gitary akustycznej i ikony jazzu Earl Fatha Hines, spricie rytmicznie grających riffów Paradise i Lunch z wyjątkową wzajemnością, inspirującymi harmoniami i wrodzonym talentem. W żadnym momencie eksperymenty nie brzmią wymuszone, sztuczne ani retro. Cooder przekształca to, co początkowo wydaje się nieprzejrzyste, w spójne, przystępne utwory, które mogłyby zostać nagrane wczoraj lub dekady temu. W jego świecie, cudowna reggae-inspirowana i RB wersja Bobby Womacks Its Over Over współistnieje z uświęconym, opartym na harmonii marszu przez hymn gospel Jesus na Mainline zakotwiczony przez powściągliwe akcenty Dixieland i dzwony. Kolejny standard, choć nowocześniejszy, meksykański rozwód Burt Bacharachs spaceruje po zakurzonych równinach poprzez delikatne rytmiczne uderzenia, lśniące hiszpańskie motywy i sympatyczny wokal wspierający. Cooder zwraca też uwagę na energię elektryczną, która jest jego pomysłem na Bobby'ego Millera. Jeśli Walls Could Talk, melodyjna migawka doo-wopa przeleciała przez zanurzone w pogłosie rowki. Pada deszczowe wibracje, gitarowe gitary zjeżdżające z kurczaka i lekcje wychowania kościelnego w dół na remake od Blind Willie McTells Married Mans a Fool, rewizja wyobraźni, biegłości i mieszania, które pomagają uczynić Raj i Lunch absolutny must-own album, a teraz audiofilski wybór na te wyprawy na Desert Island. 1. Zanurz się w bryłach 2. Tattler 3. Married Mans a Fool 4. Jezus na linii głównej 5. Jest już na czasie 6. Głupiec za papierosa Wypróbuj dobre 7. Jeśli ściany mogą mówić 8. Rozwód meksykański 9. Ditty Wah Ditty 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed Painted from Memory (Pre-Order) Szybki podgląd Painted from Memory (Pre-Order) Niezapomniana wystawa gwiezdnych melodii, przepięknych aranżacji i w pełni wyważonej emocji: Elvis Costello i Burt Bacharachs Brilliant Painted from Memory a Współpraca dla osób w wieku od mistrzowskich taśm wzorcowych i ściśle ograniczona do 3 000 kopii numerowanych: Mobile Fidelity 180g LP malowanych z cech pamięci Niesamowite detale, bujność, faktury i zakres Elvis Costello i Burt Bacharachs Painted from Memory to wyjątkowa wystawa świetna muzyka, wspaniałe aranżacje i nagie emocje. Po tym, jak para połączyła siły z God Give Me Strength, aby znaleźć ścieżkę dźwiękową do filmu (i końcowy utwór tutaj), album stał się jednym z najbardziej szanowanych i cenionych projektów każdego z artystów. Jego eksperckie zastosowanie melodii i harmonii nadaje mu ponadczasowy charakter, sięgający czasów złotego wieku i ikon takich jak Roy Orbison, Ray Charles i Frank Sinatra. Dalszy rozwój dzięki skrupulatnej produkcji, od dawna wzywa do audiofilskiego leczenia. Analogowy reedycji Mobile Fidelitys to pełne koło. Opanowany od oryginalnych taśm-matek, wytłoczony na martwym, spokojnym 180-gramowym winylu w RTI i ściśle ograniczony do 3000 ponumerowanych kopii, płyta winylowa Mobile Fidelitys Painted from Memory przekształca zestaw z 1998 roku w niezbędny komponent każdej biblioteki. Zawsze wysiłek, który nagradzał samotne słuchanie, teraz oddycha z zadziwiającą otwartością, odsłania krystaliczne detale, rozwija się na tle odrzutów, hipnotyzuje z tęczą faktur i nieustannie angażuje się w swoją niemożliwą gładkość. Po raz pierwszy można doświadczyć pełnego zakresu zawiłości, niuansów i frazesów wbudowanych w skrupulatne kompozycje Bacharacha. Orbita mostów, refrenów i codas oczarowuje zmysły. Podobnie jak poetycki zasięg śpiewu Costellos i tekstów piosenek. Rzeczywiście, poziom troski i troski zainwestowany w każdy fragment "Painted from Memory" natychmiast został zauważony przez porywającą dźwięki soniczne, jakie można uzyskać w tej edycji kolekcjonerskiej, za pierwszym razem, gdy tytuł ten był dostępny na LP. Referencyjna obecność, tonacja i równowaga pomagają uchwycić zamiatanie smyczków, kolorowy rumieniec akcentów rogu i wagę fortepianu. Klawiatury Steve'a Nievesa, bas Grega Cohensa, gitara Dean Parks i perkusja Jima Keltnera pojawiły się w pokoju. Zamiast rozmazywać się lub walczyć o pozycję, każdy instrument ma swoje własne miejsce i jednocześnie brzmi jak część bogatego, bujnego, złożonego, choć całkowicie splecionego gobelinu. Pełen wdzięku, elegancki i klasycystyczny, Painted from Memory to prawdziwe arcydzieło i prawdziwa współpraca. Nic dziwnego, że Costello poświęcił dużą część rozdziału z pamiętnika Unfaithful Music Disappearing Ink w swoim czasie z Bacharach. Spośród jego wglądów Costello wyjaśnia, w jaki sposób tworzenie albumu zmusiło go do bycia lepszym pisarzem i piosenkarzem oraz lepszym słuchaczem, stwierdzając: Pisanie pierwszych piosenek z Burtem Bacharachem wymagało ode mnie posłuchania, co naprawdę mi mówi muzyka. Czasami mówił tak cicho, że musiałem bardzo uważnie słuchać. Potrzebowałem czasu na znaczenie i odczucie, które wyczułem w muzyce, które potwierdzają moje własne słowa. Dziwne było to, że tytuł piosenki często przychodził do mnie w jednej chwili, ale wtedy zaczynało się bardziej męczące zadanie negocjowania obszernych melodii Burtsa i rytmicznych subtelności. Aspekty, o których mówi Costello, wychodzą na pierwszy plan dzięki niezwykłym utworom pochodni, takim jak intensywny dramat This House Is Empty Now, melancholijny złodziej i zdobywczyni Grammy I Still Have That Other Girl. Oprócz Bacharachs, wyrafinowanych, uderzająco wykwintnych orkiestracji, wokale Costellos noszą ten dzień. Otaczający dwie oktawy i wzdychający z bólu, słodko-gorzki romans i tęskna refleksja, jego baryton rozciągający się, by przekazywać wzloty i upadki z buńczucznym usposobieniem, szerokością i wybrednością. Porywające, wyróżniające się i zapadające w pamięć spektakle są tak samo wspaniałe, jak cały obraz Painted from Memory, który jest niezapomniany. 1. W najciemniejszym miejscu 2. Toledo 3. Wciąż mam tę drugą dziewczynę 4. Ten dom jest pusty teraz 5. Łzy na przyjęciu urodzinowym 6. Tacy nieprawdopodobni kochankowie 7. Złodziej 8. Długi podział 9. Malowany z pamięci 10 The Sweetest Punch 11. Jak brzmi jej dzisiejsze imię 12. God Give Me Strength Elvis Costello and Burt Bacharach 180 gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed Rumour and Sigh (przedsprzedaż) Szybki podgląd Rumour and Sigh (Pre-Order) Najbardziej spójny i Dostępna płyta Richarda Thompsona Kariera: Genialnie zróżnicowana, Savagely Dowcipna pogłoska i westchnienie zawiera wszystkie utwory TIME 100 1952 Vincent Black Lightning wykonane z oryginalnych taśm Master, prasowane w RTI i ściśle ograniczone do 3000 ponumerowanych kopii: Pogłos i westchnienie na 180g winylu 2LP po raz pierwszy, funkcje dynamicznej produkcji Richard Thompson zarządza wszystkimi swoimi nadludzkimi wyczynami w Rumor and Sigh. Rippled, żywe linie gitary, które brzmią jakby pochodziły z czterech gitar. Check. Teksty, które eksponują delikatne dziwactwa ludzkich zachowań w dowcipnych, prawdziwych manierach. Angażujące wokale, które pojawiają się tak, jakby były śpiewane tylko tobie, słowa podwajające się jako szeptane myśli w twojej głowie Tak. Ale Rumor and Sigh idzie dalej, oferując błyskotliwą, żywą produkcję i dobrze zaplanowane aranżacje, które zmieniają album z 1991 roku w jeden z, jeśli nie najbardziej, spójny i przystępny wysiłek Thompsonowej kariery. A teraz dzięki uprzejmości Mobile Fidelity, jego najlepiej brzmiącej płyty. Mastering z oryginalnych taśm-mat, wciśnięty w RTI, ściśle ograniczony do 3000 numerowanych kopii, oraz na 180g winylu 2LP po raz pierwszy w historii, aby zapewnić potrzebną przestrzeń rytmu, analogowa edycja Mobile Fidelitys oddycha z musującą otwartością, która sprawia, że ​​muzyka pojawia się dzięki żywy połysk, wyjątkowa dynamika i niepowstrzymana energia. Martwa cisza sprawia, że ​​od razu widać, że Rumor i Sigh to wyjątkowy album, spójny, różnorodny i zabawny zestaw wzbogacony o najlepsze kompozycje Thompsona i egzotykę, która rozciąga się na skromne użycie mandolinowej gurdy, concertina i crumhorn. Przypadkowi fani będą prawdopodobnie rozpoznawać wyprodukowane przez Mitchella Frooma nagranie z niezastąpioną Vincent Black Lightning z 1952 roku, opartą na motorze opowieść o pożądaniu, miłości i śmierci słusznie uznaną przez magazyn TIME jako jeden z utworów All TIME 100. To, i pozostałe 13 utworów, nabiera nowego blasku, który prezentuje świetną gamę instrumentów i brzmienia Thompsons. Możesz podłączyć wzmacniacz gitarowy tuż obok ciebie, podłączyć Fendera i brzdąkać. Jednak wciąż nie miałbyś głębi, intymności i szczegółów, jakie zapewnia to audiofilskie wydanie. To jest niezwykłe. Tak samo różnorodność albumów to soniczne sygnatury i motywy. Opener Read About Love zapewnia wstrząs elektryczny, jego optymistyczne tempo, migoczące akcenty i potężne haczyki, które tworzą zabawną historię niedoświadczonego introwertyka, który stosuje popkulturowe idee romansu do prawdziwych. Mistrzowski twórca słów znajduje podobne ironie w złośliwej intencji I Feel So Good, melodii o klimacie celtyckim, której podnoszące emocje emocje kontrastują z niekontrolowanymi pragnieniami bohaterów. Humor dalej kręci się w wesołej Psycho Street i porywa Dont Sit on My Jimmy Shands, trwały hołd dla szkockiego akordeonisty i dążenie do zebrania rzadkich 78 płyt. Piosenkarz-autor piosenek, który akcentuje gryzący kontrast i zagłębianie się w mroczniejsze regiony, w których zazdrość, gorycz i samozadowolenie przenikają Rumor i Sigh w ten sam sposób, w jaki jego zespół ceni swój każdy ruch narracyjną umiejętnością. Po prostu posłuchaj delikatnych wskazówek klawiszowych na I Misunderstood lub Jim Keltners, wyraźnych, hi-hatowych rysach na You Dream Too Much. Oczywiście każdy stoi na uboczu dla ludowego pochmistrza Vincent Black Lightning z 1952 roku, solowego tour de force z muzykalnością i liryzmem, który potwierdza, że ​​Rumor i Sigh przeżywają nie tylko jako jedna z najlepszych płyt z lat dziewięćdziesiątych, ale i jeden z najlepszych talerzy ostatnie trzy dekady. 1. Przeczytaj o miłości 2. Czuję się dobrze 3. Źle zrozumiałem 4. Szare ściany 5. Marzysz zbyt wiele 6. Dlaczego muszę prosić 7.1952 Vincent Black Lightning 8. Backlash Love Affair 9. Mystery Wind 10. Dont Sit on My Jimmy Shands 11. Zachowaj dystans 12. Matka wie najlepiej 13. Bóg kocha pijanego 14. Psycho Street 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - 2 LPs Sealed Shady Grove (przedsprzedaż) Szybki podgląd Śniadanie w Ameryce (przedpremierowe) Supertrampy Przeboje Cechy Chwytliwe Haki, Rhapsodyczne Melodie, Symfoniczny Bluster, Skrupulatna Produkcja: Śniadanie w Ameryce Obejmuje Logiczną Piosenkę, Wziąć Długą Drogę Home Opanować od Oryginalnych Taśm Master dla Supreme Sonics: Mobile Fidelitys 180g Vinyl LP Przedstawia Records Sławną Dynamikę, Kolory, Dźwięki i oprzyrządowanie w chwałach pełnozakresowych Supertrampy Śniadanie w Ameryce ma wszystko: Cudowne dzieła sztuki. Sing-a-long hooks. Zaraźliwe melodie. Symfoniczny pomruk. Rapsodyczny ciąg. Sygnowany dźwiękiem pianina elektrycznego Wurlitzer. Dwie nagrody Grammy, w tym jedna za najlepszy zaprojektowany album. Sprzedano ponad 20 milionów kopii. Cztery single hitowe Billboard, które dziś dominują w radio. Każdy aspekt przebojowego scenograficznego przeboju art-rockowego przeboju, nie mniejszego, to produkcja, wynik żmudnych pracowni i miesięcy mieszania. Teraz możesz doświadczyć niesamowitego brzmienia w bezprecedensowej klarowności dzięki definitywnej reedycji Mobile Fidelitys. Opanowany w oryginalnych taśmach-wzorcach i wciśnięty w RTI, ten numerowany, limitowany edytor 180g LP wykreśla dynamikę, kolorystykę i tonację nagrań w całej ich pełnometrażowej chwale. Bez sztucznych stropów, śniadanie w Ameryce rozwija się z ekspansywnością i blaskiem, które pasują do żywej, kultowej okładki nowojorskiego motywu. Kluczowe cechy, takie jak obrazowanie, separacja, równowaga, transjenty i otwartość pozwalają osiągnąć niemal epicki poziom realizmu i obecności. Piosenki rozwijają się i oddychają na gigantycznych scenach dźwiękowych, w których legendarna produkcja i gra gwiezdna grają we właściwej perspektywie. Zestaw z 1979 roku był wielokrotnie odtwarzany w przeszłości, ale nigdy nie brzmiał tak angażująco, realistycznie, ani zabawnie. Jeśli uważasz, że znasz rekord w tył i w przód, poczekaj, aż usłyszysz tę wersję. Rzeczywiście, poza niezaprzeczalnie chwytliwą naturą dziesięciu utworów, zabawa pozostaje najbardziej centralnym elementem Śniadania w Ameryce. Zespół nawet zatytułował płytę, by pasował do ogólnego radosnego odczucia materiału. O tym ostatnim: Kilka późnych albumów rockowych z lat 70-tych zawiera bardziej spójną, pełną harmonii paradę oszałamiająco wykonanych, cudownie zaaranżowanych dzieł. Zbiorowy potomek członków Rick Davies i Roger Hodgson, każdy utwór odzwierciedla twórcze pulsy każdego muzyka, z wynikającymi kontrastami, które nadają ich urokowi. Upodobanie Daviesa do bardziej groteskowych, bluesowych nici łączy się z dowcipnymi technikami Hodgsona i pop-leaningiem. Połączenie okazuje się niepowstrzymane. Dom dla kwartetu komercyjnych produktów The Logical Song, Goodbye Stranger, Take the Long Way Home, a tytułowy utwór Breakfast in America obfituje w dramaty o rozmiarach areny, skrupulatne rzemiosło i fascynujące refreny. Sprytne liryczne zwroty obfitują w fonetyczną, przymiotnikową piosenkę The Logical Song, portret z życia w Ameryce Child of Vision lub move-to-L. A. saga Gone Hollywood. Odsyłacze w Stanach Zjednoczonych zawierają także smash tytułowy utwór, który odzwierciedla humor glib, romantyczne fantazje i popkulturę przenikającą płytę. Śniadanie w Ameryce zachowuje swoją żywotność dzięki swojemu fachowemu instrumentowi i umiejscowieniu. Uważany za podręcznikowy album post-beatlesów, angażującego klawiaturę angielskiego rocka artystycznego, który trafia na najbardziej sprytną równowagę pomiędzy quasi-symfonicznym klasycyzmem i rockowym rollem Rolling Stone'a, wkrótce po wydaniu, płyta służy jako plan referencyjnej produkcji i mieszanie. Sprawdź rozgrzewające gitarowe wydarzenie w "Goodbye Stranger", akcenty gospel na "Lord Is It Mine", linie saksofonowe na "Take the Long Way Home", czy chemia chórów na zasadzie każdego kawałka tutaj. Wystarczająco długo, aby zrobić jedną długą dla lat 70-tych. 1. Gone Hollywood 2. Pieśń logiczna, 3. Żegnaj nieznajomy 4. Śniadania w Ameryce 5. Kochanie 6. Zabierz długą drogę do domu 7. Lord Is It mine 8. Po prostu kolejny wrak nerwowy 9. Nieformalne rozmowy 10. Dziecko Vision 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed Heart Like A Wheel (zamówienie wstępne) Szybki podgląd Heart Like A Wheel (zamówienie przedpremierowe) Linda Ronstadts 1974 Breakthrough pozostaje paragonem niezwykłej wydajności, aranżacji i pisania: Heart Like A Wheel wszechstronna obsada instrumentalna i wokalistka w najlepszym wydaniu audiofilskim, głęboka głębia, realistyczny naturalizm i przemęczanie ciepła: numerowana, limitowana edycja Mobile Fidelity 180g LP skrupulatnie opanowana dla najwyższego dźwięku, jak nadać temu ponadczasowemu urokowi, artystycznemu splendorowi i pomysłowości instrumentalna odmiana Lindy Ronstadts Heart Like a Wheel we właściwej perspektywie ponad cztery dekady po pierwotnym wydaniu Na początek, punkt orientacyjny z 1974 roku zdobył trzy główne nominacje do nagrody Grammy i zdobył nagrodę dla najlepszego Country Perfora Perfor kobieta. Ale to wyczyn w porównaniu z tym, co zrobiła płyta dla Ronstadta, który stał się dziesięcioleci najbardziej poszukiwanym, wielopłaszczyznowym i cenionym wokalistą zaraz po tym, jak zwrócił na siebie uwagę publiczności. Lub fakt, że pozostaje wzorem układania piosenek, aranżacji i wykonania, która wciąż zachowuje panowanie w tej erze. Reedycja Mobile Fidelitys pozwala jej przetrwać. Ten reedycja LP przedstawia mistrzostwo w znanym na całym świecie systemie masteringowym Mobile Fidelitys, tłoczonym na martwym, cichym 180-gramowym materiale winylowym w RTI, z zadziwiającą jasnością, głębią i naturalizmem. Wciąż najtrudniejszy instrument do precyzyjnego uchwycenia głosu kobiecego jest tutaj przekazywany z transfixującym realizmem, ciepłem i uczuciem. Wewnętrzne piękno Ronstadts - bezbłędne frazowanie i namiętne odmiany - przynosi oczywistą szczerość, jej tonalność i emocjonalność przelewają się przez każdą liryczną i pozbawioną wyrazu ekspresję. Jednak zalety tej ograniczonej, opatrzonej numerami wersji audiofilskiej wykraczają daleko poza intymność, jaką zapewnia śpiew Ronstadtsa. Dokładniej rzecz ujmując, majestat piwnych aranżacji Petera Aszera ożywa jak nigdy dotąd. Uwolnij się od męczących wysokich częstotliwości i płaskiej, nudnej reakcji, charakterystycznej dla wcześniejszych remasterów i oryginalnego wydania Capitolu, ten 180g LP ustawia standard dźwięku i pozwala niezwykłym instrumentalnym połączeniom rozkwitnąć z otwartością, lekkością i organicznymi teksturami. Podczas gdy Ronstadts umiejętności interpretacyjne i oszałamiający wokal pozostają na pierwszym planie, gwiazdorska obsada kalifornijskich muzyków, którzy pomogli przekształcić Heart Like a Wheel w główny pop-rock z lat 70. XX wieku i trwały przykład okresów wyluzowanego zachodniego wybrzeża nie można zapomnieć. Glenn Frey, Don Henley, Emmylou Harris, Maria Muldaur, Herb Pedersen, David Lindley, J. D. Souther i Andrew Gold to tylko niektóre z tych oprawek, które zapewniają, że zestaw do tworzenia map Billboardu opiera się na niepodważalnym fundamencie. Asher umieszcza wszystko we właściwym miejscu i, w porozumieniu z headlinerem, wybiera repertuar standardów, które zarówno wstrząsają tradycjami, jak i składają im hołd. Pozostałe sekrety charakterystycznych cech rekordów tkwią w uniwersalności i pasji Ronstadts, jej niesamowitej zdolności do wypełniania każdego tekstu z przekonaniem i wiarygodnością, a także z pełną wdzięku techniką. Stephen Holden stwierdził w swoim entuzjastycznym przeglądzie albumu dla Rolling Stone na początku 1975 roku. Żadna inna piosenkarka pop tak doskonale nie uosabia zachodniej mitycznej dziewczyny, zrozpaczonej, ale odpornej i całkowicie kobiecej w tradycyjnym sensie. Piercing Ronstadts jest sopranem w kolorze miodowym, którego żaden wokalista nie ma przewagi między wrażliwością a rozmyślnością, którą uważam za całkowicie nieodparcie seksowną. Ronstadt okazuje się naprawdę kuszący i zachęcający przez cały czas, czy to na bluesowym czytaniu Clinta Ballada Jr. s Youre No Good, bogatego w harmonię traktowania Hanka Williamsa I Cant Help This (If I'm In Love in You), folk-rockowy utwór Lowella Georges Willin, czyli uduchowiony posłanie Phila Everly'ego When Will I Be Loved Kompletny z fortepianem, kontrabasem, wiolonczelą, altówką i skrzypcami, a także wsparciem wokali z Muldaura, okładka tytułu tytułowego Anny McGarrigles wzmacnia jeden z nich - przyjemna przestrzeń i chemia all-for-one widoczna w trakcie podwójnie platynowego wysiłku, rodzaj rekordu, którego po prostu nie robią. 1. Nie jesteś dobry 2. To już nie ma znaczenia 3. Bezwiedna miłość 4. Mroczny koniec ulicy 5. Serce jak koło 6. Kiedy będę kochany 7. Willin 8. Nie mogę pomóc (jeśli nadal jestem w Love with You) 9. Keep Me from Blowing Away 10. Możesz zamknąć oczy 180 gramów Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed Layla (zamówienie wstępne) Szybki podgląd Layla (zamówienie wstępne) 115500 na magazynach z ruchomymi kamieniami Lista 500 Największe albumy wszechczasów. Eric Clapton i Duane Allman w tym samym zespole za jedyny czas: Derek i Dominos Layla to ponadczasowa partia ognistych bluesów, wzruszająca ewangelia, porywająca skała i żądza emocji Opanowani z oryginalnych taśm mistrzów i wciśnięci w RTI: Mobile Fidelity 180g 2LP z Layla to definitywnie brzmiące wydanie analogowe, prezentuje muzykę z wciągającą szczegółowością i realizmem. Poprzedza ją reputacja Dereka i Dominosa Layli oraz innych dobranych pieśni miłosnych. Eric Clapton występuje w studiu z Duane Allmanem, Bobbym Whitlockiem, Carlem Radle'em i innymi w tym samym czasie. Partia ognistego bluesa, wzruszająca ewangelia i paląca się skała, zrodziła się z nienasyconej żądzy jego przyjaciółki, żony George'a Harrisona. Teraz, przeżyj to wszystko i jeden z najbardziej znanych solówek gitarowych i codas w historii, w niezrównanym dźwięku dzięki uprzejmości tej kwintesencji reedycji Mobile Fidelity. Zestaw Mobile Fidelitys 180g 2LP, stworzony z oryginalnych taśm-matek i wciśnięty w RTI, eksponuje oryginalną produkcję Tom Dowds i zakres grania wirtuozerskich muzyków. Nigdy nie byłeś bliższy obolałym wokalom, kłującym przewodom, udręczonym emocjom, lub intensywnym uniesieniom, które są wdzięczne za każdy utwór. Dźwięki Claptonów pojawiają się z niespotykaną dotąd uduchowością. Połączyli własną przestrzeń w miksie, przelotne gitarowe przejścia Allmana trzaskały z niecierpliwością. Wszystkie ważne elementy dźwiękowe, takie jak scena dźwiękowa, obrazowanie i dynamika, przenoszą cię na rzeczywiste wydarzenie. Wersja analogowa Mobile Fidelitys świadczy o tym, dlaczego fani uznali Claptona za boga. Oczywiście utwór tytułowy był zwieńczeniem 27. największej piosenki wszechczasów Rolling Stone. Co powiedzieć o outro, chyba najbardziej znanym, namiętnie przenikliwym, trzewnym, obosiecznym gitarowym solo w historii. Claptons strun płacze z tęsknoty, nadziei, żalu, nieodwzajemnionej miłości. Zasługuje na najlepszą możliwą platformę dźwiękową i odbiera ją tutaj, na skutek nacisku, który sprawia, że ​​Slowhands każdy palec w wielkiej uldze. Wejdź do wnętrza głowy Claptonsa, zagłębij się w sprzeczne emocje, które trzepoczą w jego sercu, gdy sosen za inną żonę mans, a przy okazji produkuje album, który na zawsze żyje w duszach każdego, kogo kochasz i zagubiłeś. Bolesne tęsknoty Claptonów przenikają wszystko tutaj. Utwory takie jak bagno Powiedz prawdzie, błagając, dlaczego miłość ma być tak smutna, a blues-zalane Czy kiedykolwiek pokochałeś kobietę poświadczają jego nerwowy dyskomfort, poczucie winy i pożądanie. Pozostawia łzy na statywie mikrofonu i krew na podłodze, śpiewając i grając, jakby od tego zależało jego życie, a jeśli, jakimś cudem, muzyka posłuży Harrisonowi zarówno jako konfesjonał, jak i przeprosiny. Wszystko to powiększa się dzięki Claptonowi, który osiąga duchową i dźwiękową jedność ze swoim zespołem, który pasuje do jego precyzji wysokich stawek z przewrotnym, przewrotnym luzem. Allman dodaje siły ognia i osiąga niezrównane więzy simpatico z Claptonem, ale każdy uczestnik szybuje. Zastanów się: Wezwanie i reakcja, wokalista pochodzący z Sam i Dave, między Whitlockiem i Claptonem. Bogate, kremowe, udekorowane na południe mieszanki RB, bluesa i duszy. Wibrujące arrasy, w których pianina, bas, gitary i głosy eksplodują z zadziwiającym zapałem, naturalizmem i desperacją. Rzeczywiście, być może kombinacja ta była przeznaczona tylko na jeden strzał w studio. Być może sparaliżowany stopień potęgi tu prezentowanej i muzykalność, która pozostaje standardem, według którego oceniany jest każdy blues-rock, ma być zachowana jako samodzielna płyta. Niezależnie od przypadku, jest to wersja analogowa do posiadania. 1. Spojrzałem 2. Bell Bottom Blues 3. Kontynuuj rozwój 4. Nikt cię nie zna, kiedy jesteś na dole 5. Jestem Twój 6. Każdy dzień 7. Klucz do autostrady 8. Powiedz prawdzie 9. Dlaczego miłość ma Bycie tak smutnym 10. Czy kiedykolwiek pokochałeś kobietę 11. Małe skrzydło 12. Jego zbyt późno 13. Layla 14. Cierń Drzewo w ogrodzie Derek Dominika 180 gramów Audiophile Virgin Vinyl LP - 2 płyty Sealed Get The Knack (Pre - Order) Quick View Get The Knack (Pre-Order) One of the Most Instantly Successful and Highest-Selling Debut Albums in History: The Knacks Attitudinal Get the Knack Loaded With Power Pop, Catchy Hooks, Keen Melodies, and My Sharona Mastered from the Original Master Tapes, Pressed at RTI, and Strictly Limited to 3000 Numbered Copies: Mobile Fidelity 180g LP of Get the Knack Teems with Abundant Energy Most everyone knows The Knacks Get the Knack because of the ubiquitous smash My Sharona, a contagious hit that still plays countless times everyday on radio stations nationwide. But the appeal and significance of the Los Angeles quartets 1979 debut extend far beyond the career-making single. Loaded with tight power pop, hummable hooks, blunt lyrics, and precision playing, the controversy-igniting Get the Knack resonates with an ageless freshness thats influenced everyone from Kurt Cobain to modern indie artists such as the Mountain Goats. Mastered from the original master tapes, pressed at RTI, and strictly limited to 3000 numbered copies, Mobile Fidelitys 180g LP of Get the Knack brings the records urgent harmonies, keen melodies, bell-clear tones, and snapping percussion out of the shadows and into the limelight. Graced with large-scale frequency extension and ample separation, the Knacks feisty music now teems with added energy, body, and immediacy. Absent the dynamic compression that squelched previous reissues, this numbered limited-edition audiophile analog version blossoms with detail, openness, and brashness. A guilty pleasure to some and new-wave classic to many others, Get the Knack is so attitudinal it spawned one of the industrys most famous backlashes. Released by Capitol Records after the Knack courted a dozen other offers, the 12-track set remains one of the most instantaneously successful debuts ever made. Aided by tongue-in-cheek marketing, a sly cover-art reference to the Beatles Meet the Beatles, and Mack Truck-sized refrains that stick in your head for hours, Get the Knack went gold in days and, to date, has sold more than five million copies. The meteoric rise didnt sit well with detractors committed to ripping apart the band for its perceived arrogance (members refused to sit for interviews) and alleged misogynist stance. Needless to say, the boycotting campaigns fell on deaf ears. Holding down the top of the singles chart for six weeks, and the eventual number-one single on the year-end 1979 chart, My Sharona alone cemented the Knacks position in history. Written by lead singer and guitarist Doug Fieger about his lust for the then-underage 17-year-old Sharona Alperin, who ultimately became his fiance, the anthems suggestive themes carry throughout the record. Straightforward in its sleaziness and sexuality, Get the Knack pulls no punches about teenage frustrations, boy-girl one-upsmanship, sticky sweet romance, and unrequited passions for the opposite sex. Teasing, mischievous tracks such as (Shes So) Selfish connect with Bo Diddley-inspired riffs and crude, hormonally charged lines that split the difference between manipulation, nastiness, and arousal. The Top 15 hit Good Girls Dont similarly confronts the pent-up carnal desires and libidinous emotions shared by youth of all generations, while Thats What the Little Girls Do functions as a sly response. Your Number or Your Name dabbles in related subject matter, with sensitivity and hopefulness added for good measure. Its a perfect mix of agony and ecstasy, fear and confidence. Shot-through with yearning, every song bursts forth with undeniable catchiness, firecracker release, and sassy style an approach Rolling Stone rightly says finds the band winding itself tighter than a hot pair of disco jeans, then doing its best to hold to that energy until its time to explode. 1. Let Me Out 2. Your Number or Your Name 3. Oh Tara 4. (Shes So) Selfish 5. Maybe Tonight 6. Good Girls Dont 7. My Sharona 8. Heartbeat 9. Siamese Twins (The Monkey and Me) 10. Lucinda 11. Thats What the Little Girls Do 12. Frustrated 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed Rides Again (Pre-Order) Quick View Rides Again (Pre-Order) The Joe Walsh-Led James Gang Balances Edgy Hard Rock and Sincere Country-Tinged Ballads on 1970 Classic: Rides Again Features the Radio Favorite Funk 49 and Multi-Part Bomber Mastered from the Original Master Tapes, Pressed at RTI, and Strictly Limited to 4000 Numbered Copies: Mobile Fidelity 180g Vinyl LP of Rides Again Presents James Gang in Full-Scale Detail Led by future Eagle Joe Walsh, the James Gang establishes a power-trio template for all times on its 1970 sophomore album. Home to the top-down favorite Funk 49, Rides Again sparks with a stylistic versatility, hard-rocking edge, and balladic vulnerability united by tight-knit musicianship. The quartets penchant for crunch-laden boogies and focused jamming pours out on the first half of the record before the band pulls its trick bag out on the second half and injects keyboards into the stylistically varied mix. From start to finish, Rides Again is a 70s rock classic and, now, one that at last features first-rate sonics to match the music. Recorded at the then-brand-new Record Plant, the songs sound more authoritative and fun than ever before on Mobile Fidelitys restored analog pressing. Mastered from the original analog tapes, pressed at RTI, and strictly limited to 4000 numbered copies, this 180g LP teems with involving textures, details, and depth hidden from view on prior pressings. The dimensional body and weight of the guitars, probing low-end of Dale Peters bass lines, reedy timbre of Walshs singing, and pacing of the crisp percussive cues are all enhanced. Increased separation between the instruments and airier, more open soundstaging add to the records toe-tapping fun and seemingly unlimited groove quotient. Walsh, without question, remains the biggest draw on Rides Again. The FM radio staple Funk 49 kick-started by the irresistible declaration I sleep all day, out all nightI know where youre goin continues to be identified by many as a Walsh solo tune. Yet it, as well as the sexual thrust of the head-bobbing Woman and proto-metal slash of the multi-part The Bomber, fully represents the pure chemistry and locomotive momentum of the James Gang. With Walshs Echoplex-equipped slide guitar making psychedelic - and blues-leaning comments, his mates pick up on the direction and answer with melodic responses. Throughout the record, the trios synergy clicks at every turn. Such interplay extends to the more diverse, country-tinged fare on Side B. Streaked with throaty organ passages and reflective moods, sincere midtempo ballads like Tend My Garden tease with rave-up structures and express a softer side of the group. Similarly, the acoustic-based Garden Gate and Jack Nitzsche-orchestrated Ashes the Rain and I showcase sincerity and diversity suggesting the James Gang prepared to defy limitations afforded most of its peers. Yet Walshs departure in 1971 changed the groups fortunes and, by extension, upped the value of Rides Again, which survives as a near-flawless example of earnest 70s rock and organic playing. 1. Funk 49 2. Asshtonpark 3. Woman 4. The Bomber 5. Tend My Garden 6. Garden Gate 7. There I Go Again 8. Thanks 9. Ashes the Rain and I 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed Chicken Skin Music (Pre-Order) Quick View Chicken Skin Music (Pre-Order) Give Yourself Goosebumps: Ry Cooders Cross-Cultural Chicken Skin Music Mixes Hawaiian, Gospel, Conjunto, Folk, and Blues Styles into a Visionary Roots-Music Tapestry Mastered from the Original Master Tapes, Pressed at RTI, and Strictly Limited to 3000 Numbered Copies: Natural-Sounding 180g Vinyl LP Features Defined Textures, Intricate Details, Ample Airiness The title of Ry Cooders Chicken Skin Music Hawaiian slang for goosebumps serves as a direct, simple description of the albums emotional appeal. But it barely scratches the surface of a 1976 effort that triggered an interest in world music a decade before the term became commonplace and a genre into and of itself. Part of a series of inimitable mid-1970s records on which Cooder ignored traditional boundaries and instigated lasting cross-cultural communication, Chicken Skin Music blends gospel, Hawaiian, folk, blues, and Tex-Mex styles into a brilliant roots stew distinguished with virtuosic playing and inspired contextual surprises. Mastered from the original master tapes, pressed at RTI, and strictly limited to 3000 numbered copies, Mobile Fidelitys 180g vinyl LP of Chicken Skin Music brings the brilliant instrumental textures and lively tonalities to the fore like no prior analog edition. Graced with silent, black backgrounds and generous soundstages, this reissue particularly underscores the depth of Flaco Jimenezs accordion contributions. Youll hear the air flowing through the reeds, pressure resonating from the bellows, and the wide-spanning timbres emanating from the register stops. Equally transfixing are the lifelike manners in which the rich assortment of guitars come alive, with each note occupying its own space and portraying a character unique to the individual instrument, be it a slack-key, steel, or acoustic guitar. The result is a multi-detailed, organic-sounding musical tapestry that dazzles by way of beautiful interplay, unexpected dialogue, and connective eclecticism that proves music is indeed a common language when executed with a collaborative mindset, innovative exploration, and respectful authenticity no easy feats, but achievements fully on display on Chicken Skin Music. Jimenez, now a legend thats performed with everyone from the Rolling Stones to Dr. John, remains one of the keys to Cooder being able to successfully carry out what the latter deemed a mutuality in music vision. Cooder first heard conjunto accordion fare on a Mexican radio station in his car and proceeded to teach himself the instrument while committing himself to embracing the then-local, regionalized style for the set that became Chicken Skin Music. Jimenez graces three tracks, including a ravishing interpretation of Ben E. Kings Stand by Me transformed into a spiritual grounded by a norteno structure and a romantic take on Jim Reeves Hell Have to Go recast with a bolero rhythm and saxophone-accordion duet. Chicken Skin Music isnt limited to South of the Border geography and tradition. Steel-guitarist and vocalist Gabby Pahinui and slack-key guitar great Atta Isaacs represent the 50th state on stripped-down renditions of Hank Snows smash Yellow Roses and the wordless Chloe. Elsewhere, gospel singers team with Cooder on the Appalachian-tinted Always Lift Them Up, the midsection of which features the Hawaiian standard Kanaka Wai Wai. Cooder bookends everything with a pair of Leadbelly numbers The Bourgeois Blues and Goodnight Irene chosen after the headliner witnessed Jimenez and his band perform at a local dance. Given their ordering on the album, techniques they employ, and themes, the songs also further tighten the thematic connection the headliner makes with the standout guests. In many ways, Chicken Skin Music is the equivalent of Buena Vista Social Club more than 20 years before the latter emerged. Experience it the way Cooder and company meant it to be heard in unparalleled fidelity. 1. The Bourgeois Blues 2. I Got Mine 3. Always Lift Him UpKanaka Wai Wai 4. Hell Have to Go 5. Smack Dab in the Middle 6. Stand by Me 7. Yellow Roses 8. Chlo-e 9. Goodnight Irene 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed Dire Straits (45 RPM) (Pre-Order) Quick View Dire Straits (45 RPM) (Pre-Order) Dire Straits Self-Titled 1978 Debut Distinguished By Jazz-Inflected Mix Of Folk, Blues, Country, And Rock: Guitarist Mark Knopfler Displays Uncanny Precision, Intricacy, And Texture Mastered From The Original Master Tapes And Pressed At RTI For Optimal Sound: Mobile Fidelity 45RPM 2LP Set Engages With Natural Tones, Superb Balances, Reference Imaging, Sterling Clarity Breakout Dire Straits Album Includes Sultans Of Swing And Down To The Waterline: Bands Shuffles, Boogies, And Ballads Spark With Crispness, Soulfulness, Coolness Dire Straits arresting self-titled debut arrived in the midst of punks reign but couldnt have been further removed from the eras slash-and-burn style. Recorded in West London in February 1978, the bands tasteful, jazz-inflected set embraces folk, blues, and pub rock while also tracing a direct line back to the beat-oriented sound of early rock n roll. Country and roots accents further distinguish the British quartets stripped-down music from any 1970s peers, as does the transparent production, which has remained revered among audiophiles the world over and which has never been better than on this meticulous analog pressing. Mastered from the original master tapes and pressed at RTI, Mobile Fidelitys 180g 45RPM 2LP version of Dire Straits features natural tonalities, superb balances, you-are-there imaging, deep-black backgrounds, and pristine clarity. Even if youve heard this album hundreds of times before, youve never experienced it with such lifelike sonics and premium richness. This numbered, limited-edition collectors set immerses you within the smoky, laidback atmospherics of every song. This is how all vinyl should sound. Crucial to every arrangement, Mark Knopflers winding guitar lines emerge with supreme transparency and multi-hued textural detail. His intricate playing comes across as if its being transmitted via his 60s-era Fender Vibrolux amplifier placed right before you. The cleanliness, dimensions, and live feel are that good. His bandmates, too, benefit from the extra groove space afforded by this 45RPM edition. Rhythms skate and swirl percussive effects resonate with crispness and attack the leading edges of notes naturally decay. Dire Straits strong, well-edited batch of original material further enhances the overall enjoyment and makes the record one whose pleasures go far beyond the organic sonics. Just as Knopflers narratives pour forth with poetic and surrealist texts, the musical settings an intoxicating combination of easygoing shuffles, back-hall boogies, and pop-honed ballads mirror the old-fashioned soulfulness inherent in the classic recordings of the late 50s and early 60s. The lyrics are equally captivating. Drawing from his time as a youth in Newcastle, Leeds, and London, Knopfler invests tunes with an autobiographical slant and emotional connectivity that become obvious the moment he opens his mouth to sing. Down to the Waterline, Wild West End, and Lions all feature colloquial touches that add to their reach. By extension, In the Gallery functions as a tribute to Leeds sculptor Harry Phillips (father of future Knoplfer collaborator, Steve Phillips) while the records breakout smash, Sultans of Swing, pays homage to struggling bar bands. Through it all, Dire Straits performs with a subtle cool and clever poise that no band ever matched. Just how good is the chemistry Bob Dylan heard the quartet and invited Knopfler and drummer Pick Withers to play on Slow Train Coming. But even Dylan himself didnt hear Dire Straits sound this magnetic back in its original heyday. Now, everyone can. 1. Down to the Waterline 2. Water of Love 3. Setting Me Up 4. Six Blade Knife 5. Southbound Again 6. Sultans of Swing 7. In the Gallery 8. Wild West End 9. Lions 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP 45RPM - 2 LPs Sealed Communique (45 RPM) (Pre-Order) Quick View Communique (45 RPM) (Pre-Order) Smooth, Effortless, Relaxed, Tuneful, And Deceivingly Simple: Dire Straits Communique Teems With Technical Perfectionism, Southern-Styled Grooves, And Low-Key Blues Reference-Level Detail, Depth, Soundstaging, Balance, And Presence: Communique Has Never Sounded Better Than On Mobile Fidelitys 180g 45RPM 2LP Version Mark Knopflers Mesmerizing Textures, Intricate Lines, And Crisp Tones Pair With Engaging Storytelling And Tight Rhythms: Every Song An Example Of Understated Virtuosity The performances on Dire Straits Communique are so smooth and effortless, they were originally criticized for replicating the blueprints of the bands breakout debut. Time, however, has a way of changing perspectives and exposing the truth. More than 35 years after its original release in June 1979, Communique rightfully takes its place as the groups most underrated record a nine-track set spiked with engaging storytelling, relaxed vibes, and deceiving simplicity. Mastered from the original master tapes and pressed at RTI, Mobile Fidelitys 180g 45RPM 2LP set of Communique elevates Dire Straits sophomore album to an even higher plane. Recorded in the Bahamas by Muscle Shoals veterans Barry Beckett and Jerry Wexler, the songs benefit from a laidback approach that makes guitaristvocalist Mark Knopfler and companys stellar playing seem even more fluent particularly when experienced on this collectors 45RPM version, on which the wider grooves allow for more detail retrieval and deeper musical insight. Knopflers mesmerizing guitar textures and composed vocals appear as if theyre right in front of you, holding court amidst expansive soundstages and deep-black backgrounds. Details, imaging, and presence are on a level associated with the finest audiophile recordings. Youll be hard-pressed to find another LP with cleaner, pinpoint-accurate tones. Mobile Fidelitys LP also brings into transparent view Knopflers seemingly perfect intricate lines as well as the simpatico accompaniment from his band mates. Whole, lively, and balanced, the bass and drums arrive with a solidity rarely heard on albums of this era. Communique has truly never sounded better. Of course, the audiophile sonics mean little if the artistic content is lacking. Needless to say, Dire Straits technical perfectionism and creative elan prevail throughout. Knopflers penchant for sketching cynical characters is further developed on moody tracks like Where Do You Think Youre Going and News, while Wexlers presence at the boards ensures the band keeps the rhythms extra tight. The quartets low-key blues and swampy, Southern-styled grooves turn every song into an exercise in understated virtuosity. Refusing to give into excess, magnetic tunes such as Lady Writer and Angel of Mercy split a fine line between insinuating and insisting. The group shows off a combination of control, virtuosity, and tunefulness that harkens back to a rock n rolls classic period while also pointing the way ahead. Need indisputable evidence of Dire Straits compositional strengths Cue up the closing Follow Me Home on this pressing and get lost amidst the peacefulness of the gentle surf and chirping crickets that frame the song. Heavenly. The sequence serves as additional proof that Communique remains one of the best-sounding rock records ever made. 1. Once Upon a Time in the West 2. News 3. Where Do You Think Youre Going 4. Communique 5. Lady Writer 6. Angel of Mercy 7. Portobello Belle 8. Single-Handed Sailor 9. Follow Me Home 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP 45RPM - 2 LPs Sealed Love Over Gold (45 RPM) (Pre-Order) Quick View Love Over Gold (45 RPM) (Pre-Order) Dire Straits Stretch Out With Extended, Ambitious Arrangements And Moody Atmospherics: Love Over Gold Mesmerizes With Tension, Contrast, Interplay, And Craftsmanship Mobile Fidelity 45RPM 2LP Set Of Love Over Gold Touts Unsurpassed Spaciousness, Imaging, And Transparency: Mastered From The Original Tapes, Music Emerges With New Details And Tones Love Over Gold Includes The Epic Telegraph Road And Aching Private Investigations: Heartfelt Narrative Songs Steeped In Patience, Drama, Sadness, And Romance Love Over Gold is all about contrast, tension, and crafty composition. Dire Straits fourth album finds the band continuing to evolve by welcoming increasingly bold arrangements and exploring moody variations. Parts edgy and sharp, and part seductive and relaxed, the five lengthy songs on Love Over Gold sprawl out like a long, winding road cutting through a pastoral landscape. The addition of a new rhythm guitarist, Hal Lindes, encourages deeper atmospheric interplay while the presence of engineer Neil Dorfsman his first appearance in what would be a long string of collaborations with Mark Knopfler ensures stunning sonic properties that now come to life like never before. Mastered from the original master tapes and pressed at RTI, Mobile Fidelitys 180g 45RPM 2LP version of Love Over Gold teems with superb balances, front-to-back soundstages, and crystalline purity. The dead-quiet surfaces and extra-wide grooves bring forward previously obscured details, extra information, and mastering-studio-quality transients. The distinctive textures of a host of instruments marimbas, acoustic and electric guitars, vibes, synthesizers further enhance the ambitiousness of the 1982 album. On this audiophile pressing, everything Knopfler does seemingly turn to gold. Gearheads will hear the unique characteristics afforded by his use of a Mesa Boogie Mark II guitar amplifier (soon again employed on Brothers in Arms) and carefully chosen selection of Schecter Stratocasters, 1937 National steel guitar, and Ovation six - and twelve-string models. Reference-level separation and lifelike imaging place Knopfler and company in your room, while tube-like warmth, spaciousness, and airiness causes the music to breathe anew. This LP will be in your rotation for months. It doesnt take long to realize Love Over Gold is like no other Dire Straits album and a staunch proclamation of independence from a band that continued to take longer creative strides with each successive project. Fearlessly extending over metaphoric hills, valleys, and plains for nearly 14-and-a-half minutes, the opening Telegraph Road is a guitar heros dream and exhilarating showcase for Lindes give-and-take capabilities. In tandem with keyboardist Alan Clark, Lindes provides the ideal foil for not only Knopfler but the long-time rhythm section of bassist John Illsley and drummer Pick Withers. Taking its time to arrive at destinations, the quintet paints evocative musical and lyrical portraits steeped in patience, drama, and, often times, sadness. Desolate emotions color the sweeping Telegraph Road and barren Private Investigations, which finds Knopfler in the role of a tired private eye contemplating the emptiness and scars of his profession. Vocally, the Dire Straits leader remains in top form throughout, his whiskey-coated rasp conveying romantic ache, ongoing frustration, and what Rolling Stone beautifully deemed wracking schizophrenia between the heart and the heartless, the loving and the pain. Called Dire Straits prog-rock statement, Love Over Gold is a classic that defies labeling and avoids aging. 1. Telegraph Road 2. Private Investigations 3. Industrial Disease 4. Love Over Gold 5. It Never Rains 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP 45RPM - 2 LPs Sealed Making Movies (45 RPM) (Pre-Order) Quick View Making Movies (45 RPM) (Pre-Order) Dire Straits Expand Musical Framework And Come Into Own On Making Movies: Co-Produced By Jimmy Iovine, Thematic Album Soars With Personal Songwriting And Epic Arrangements Cinematic Landscapes And Intricate Passages Sound Sublime: Mobile Fidelity 45RPM 2LP Pressing Of Making Movies Mastered From Original Master Tapes, Features Audiophile Dynamics Bruce Springsteen Pianist Roy Bittan, Mark Knopflers Guitar Playing, And Passionate Performances Turn Making Movies Into A Classic: Includes Romeo And Juliet, Tunnel Of Love, Solid Rock Making Movies marks a magnificent turning point in Dire Straits career. Considered by many fans to be the groups most complete album, the 1980 set witnesses leader Mark Knopfler greatly expanding his songwriting palette and setting his storytelling amidst more complex, involving arrangements. Dire Straits also benefits from crucial contributions from Bruce Springsteen pianist Roy Bittan and the departure of rhythm guitarist David Knopfler. The songs spark with a mlange of poetry, passion, and cohesion that engages the senses and begs to be experienced again and again. Mastered from the original master tapes and pressed at RTI, Mobile Fidelitys 180g 45RPM 2LP set of Making Movies breathes with reference-caliber airiness, spaciousness, dynamics, and separation. Produced by Jimmy Iovine and Knopfler, the record which contains many Springsteen-esque elements features the cleanliness and clarity that have long been Dire Straits trademarks. The extra-wide 45RPM grooves on this edition provide previously unattainable detail, information, and soundstaging. This is what audiophile recordings are all about. You know youre in the presence of sonic greatness as soon as the first few seconds of the opening Tunnel of Love pass, as the introductory passage built on organ and piano new additions to Dire Straits palette intertwine with the unmistakable coil-spring twang of Knopflers guitar. The three-dimensional, full-bodied presentation of the latter instrument on this Mobile Fidelity LP is alone worth the price of admission. Crisp, rich, and balanced, the analog sound brings Knopflers Fender Vibrolux and Music Man HD130 amplifiers into your room. The romanticism of Bittans piano, precision timekeeping of drummer Pick Withers, and steady roll of bassist John Illsley come across with similar potency, scale, and verve. Always more about the whole than the sum of their individual parts, Dire Straits demonstrate that while Knopfler is the lynchpin, this record is a true band effort. Bittans role cannot be overstated. His melodicism poetically complements Knopflers subtle staccato rhythms and more than makes up for the exit of David Knopfler. Expansive and cinematic, the aptly titled Making Movies puts a premium on interrelated subjects (love, relationships, heartbreak) and deep-seated emotions that play out in heartfelt lyrics, intense singing, and epic frameworks. Everything clicks. The albums power isnt lost on Iovine, who later told Rolling Stone: The right people were in the room together. It really was making a record in the pure sense of the term. The whole thing sounds like one song. But you what that is Thats the writing, the guy who wrote it. He wrote the album like that he wanted to make the album like that. Indeed, the first five tracks Tunnel of Love, Romeo and Juliet, Skateaway, Expresso Love, Hand in Hand comprise a mini-suite united by theme, harmony, and spirit. Every member of the newly configured Dire Straits has a say in the shaping of the material. Theres not a note out of place. Iovine and Knopflers standout production puts it over the top. 1. Tunnel of Love 2. Romeo and Juliet 3. Skateaway 4. Expresso Love 5. Hand in Hand 6. Solid Rock 7. Les Boys 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP 45RPM - 2 LPs Sealed My Funny Valentine Quick View My Funny Valentine Numbered, Limited Edition Historic Recording Captures Elegant Ballads Performed at February 1964 Concert Audiophile Reference-Standard Sound: Album Boasts Lifelike Tones, Balances, Images, and Ambience Davis Taps Divine Inspiration: Compositions Marked by Deep Emotions, Spontaneous Brilliance, Sensitive Beauty, and Sublime Poignancy Miles Davis My Funny Valentine marks several historic turning points. For Davis, the live album represents the final time on record hed perform standards rather than original compositions. It also stands as one of the last documents made by the same band that created Seven Steps of Heaven. As such, the work teems with bebop melodicism yet steers clear of Davis oft-controversial avant-garde leanings. Most significantly, however, the set captures the ballads performed at a benefit concert from New Yorks then-new Philharmonic Hall just months after President Kennedys assassination. Tapping into a seemingly divine inspiration, Davis never sounded so elegant or poetic. Boasting gorgeous sound and pressed on 180g LP at RTI, Mobile Fidelitys choice reissue of the trumpeters scintillating work bookends the labels release of Four More from the same show and features similar enhancements relating to depth, presence, dynamics, clarity, and ambience. Presented in reference-standard fidelity, the record boasts balances, tonalities, and airiness that duplicate the experience of witnessing live jazz in an acoustically ideal hall. The images of each individual instrument, the decay of the notes, the inner reaches of the piano, and symmetry of the hornsall are rendered with palpable detail. This is the very definition of reach-out-and-touch-it realism. Staged as a benefit to support voter registration in the South, the February concert came amidst the height of the Civil Rights movement, a cause dear to Davis heart. Yet unforeseen circumstances raised the stakes. Having professed his admiration for Kennedy years prior, Davis appears to approach the compositions on My Funny Valentine (and, in particular, the title track) as homage to the fallen leader, a collective soliloquy comprised of pieces shot through with deeply emotional passages, spontaneous brilliance, sensitive beauty, and sublime poignancy. Elegiac moods permeate the performances Davis and his Harmon mute paint with intricate brushstrokes. Pianist Herbie Hancock, bassist Ron Carter, and drummer Tony Williams are their leaders equal, and would continue with Davis until later in the decade, helping form whats now known as the second great quintet. But the secret weapon on both My Funny Valentine and its sister Four More arrives in the form of tenor saxophonist George Coleman, whom jazz experts Brian Morton and Richard Cook deem one of the unsung heroes of modern jazz. His lines are subtle and sophisticated, straightahead but capable of unanticipated direction, and here, he comes into his own. As does the entire band. Indeed, the combination of introspective chemistry, lyrical reach, and telepathic communication demonstrated by the quintet on My Funny Valentine arguably exceeds that on any of Davis myriad other live efforts. One listen confirms something special transpiring, and on this Mobile Fidelity reissue, those properties are rendered in a manner thats as transparent to the source as humanly possible. Do not miss this. 1. My Funny Valentine 2. All of You 3. Stella By Starlight 4. All Blues 5. I Thought About You 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed John Wesley Harding (Mono) Quick View John Wesley Harding (Mono) Ranked 301500 On Rolling Stone Magazines 500 Greatest Albums Of All Time John Wesley Harding On Numbered Limited Edition Mono 180 Gram 45 RPM 2LP From Mobile Fidelity Stripped-Back, Unobtrusive 1967 Album A Mellow Return To Dylans Roots And Harbinger of Country Rock Includes Original Version Of All Along The Watchtower Leave it to Bob Dylan to follow three of the most pioneering electric-based albums in history by deviating from the norm and straying from expectation but continuing to work in the mono format. Hinting at a return to his folk roots and firmly pointing toward the field that became country rock, John Wesley Harding breathes with reassurance and freshness, the unobtrusive sound of an artist re-engaging with the past, forging a future, and stepping into new realms after recovering from an accident and unimaginable pressure. Mastered from the original master tapes, pressed at RTI, and strictly limited to 3,000 copies, this restored mono version presents the 1967 album with finite details and in the original sound Dylan intended. Immediately notable for the slimmed-down instrumentation, brisk flow, and simple approach, the record continues to endure via a rustic, era-defying naturalism tied to the organic sounds and warm production swathing Dylans acoustic guitar, mellow voice, breezy harmonica, and minor accompaniments. All these traits translate with incredible realism and lifelike air on this reissue, which also brings out the low end of Charlie McCoys bass with previously unheard character. With the advantage of wider and deeper grooves, the 45RPM pressing also affords the opportunity to detect more information and lavish in the extra richness. The preferred mix at the time of the recording, the mono version presents Dylan with unparalleled directness. Since the separation of the stereo versions isnt as sharp, this mono edition places Dylans vocals in the heart of the musical action and as one with the all-star accompaniment. It paints listeners an incredibly accurate portrait of the attention-getting, concrete mass of sound that features no artificial panning and straight-ahead immersion into the music. As much as any Dylan record, the music here fits the mono spectrum to a proverbial t. Recorded around the same time as the sessions that yielded The Basement Tapes, John Wesley Harding came together after just three studio sessions and approximately 12 hours of time. While many specifics are shrouded in mystery, a majority of songs are tied to Biblical figures, ominous matters, and morality themes. Making not just a clear sonic break from his most recent efforts, but a songwriting transformation as well, Dylan embraces a strict economy of scale, dropping beat-poetry techniques in favor of stanzas that waste no words and progress narratives at every turn. Its as if the Bard is saying that truth is spoken here. Few, if any artists, have captured the American myth and its population of immigrants, drifters, and outlaws with such convincing scope and parabolic sagacity. Combined with the lyrical evolution and unabashed move towards country conventions, Dylan manages to turn popular music on its side, forging a subdued hybrid style no other peers had yet attempted. Arriving during a period of intense experimentalism and psychedelia, John Wesley Harding functions as a sigh of relief, a piano - and pedal steel-flavored set steeped in requisite simplicity in an environment that was increasingly marked by chaos and madness. Climbing to number two on the Billboard charts and quickly tallying one million in sales, the pared-down work resonated with a public ensnared by its myriad charms. Then, of course, theres the utter brilliance of every one of the songs here, each seemingly occupying a timeless space that suggests they couldve been made in 1967, 1937, or 2007. With All Along the Watchtower, Dylan landed upon a tune that would soon become one of the most-covered and revered tracks in history. And yet it isnt even a standout on an album on which every note just belongs. This title is not eligible for discount. 1. John Wesley Harding 2. As I Went Out One Morning 3. I Dreamed I Saw St. Augustine 4. All Along the Watchtower 5. The Ballad of Frankie Lee and Judas Priest 6. Drifters Escape 7. Dear Landlord 8. I Am a Lonesome Hobo 9. I Pity the Poor Immigrant 10. The Wicked Messenger 11. Down Along the Cove 12. Ill Be Your Baby Tonight 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP Mono 45 RPM - 2 LPs Sealed Weezer (Blue Album) (Blue Vinyl) Quick View Weezer (Blue Album) (Blue Vinyl) Ranked 297500 on Rolling Stone Magazines 500 Greatest Albums of All Time. Limited Edition Numbered Blue Colored Vinyl LP Mastered From The Original Master Tapes Features Superb Room-Filling Sonics 1990s Ultimate Geek-Rock Record: Includes Buddy Holly, Undone (The Sweater Song), Say It Aint So Weezer doesnt look like rock stars, its amusing name doesnt evoke stadium-heights glories, and the groups lyrics dont exude confidence or flash. For precisely these reasons, and the fact that the bands songs on its self-titled debut are the stuff of air-guitar dreams and shout-it-out choruses, the quartet became ironic arena-rock stars equally celebrated by in-the-know hipsters and mainstream radio listeners. Replete with urgent melodies, quirky confessional narratives, wry humor, and gargantuan hooks, Weezer (Blue Album) remains the best geek-rock record ever made. Mastered from the original master tapes and pressed on 180g blue-colored vinyl at RTI, Mobile Fidelitys analog version of the 1994 release Rolling Stone named the 297th greatest album ever recorded finally possesses the grand-scale sonics that the musics bunker-busting hooks deserve. Cars frontman Ric Ocaseks polished production is now both free of artificial ceilings that squashed the explosive dynamics and rid of the compression that saddled the frequency range. Instrumental separation is vastly improved, and the amount of midrange energy seemingly doubled. This reissue is guaranteed to help you rock out. Underdogs and misfits, Weezer emerged from Los Angeles as nerdy kids that eschewed traditional party-hard ways in favor of studying Kiss records, engaging in conversations about old LPs, and playing Dungeons and Dragons. The bands awkwardness joyfully translates in its songs on its 1994 debut, largely concerned with jealous insecurities, pop culture, true-to-life heartbreak, common accidents, youthful misconceptions, and daydreaming. Unlike many of their indie-rock peers, Weezer finds no need to conceal feelings in obscurities, snark, or impossibly impenetrable quirkiness. While every song on Weezer is a delight, In the Garage, the ultimate ode to a heavy-metal practice space and private musical retreat, best spells out the albums appeal and the bands intent. Ive got an electric guitarI play my stupid songsI write these stupid wordsAnd I love every oneWaiting there for meYes I do, I doIn the garageNo one cares about my waysIn the garage where I belong sings leader Rivers Cuomo, his voice often meshing with that of Matt Sharp, and giving the material a barbershop-quartet harmonic boost in line with the catchiness of the guitar-driven bridges and rhythmic foundations. More than three-times platinum, the Blue Album, as its often called, also claims an iconic cover that pays tribute to that of the Feelies Crazy Rhythms. The picture as well as the bubblegum-inspired content within has become an indelible part of modern culture. Weezer graces must-have lists from Rolling Stone, Pitchfork, Guitar World, and more. And needless to say, My Name Is Jonas, Say It Aint So, Buddy Holly, and Undone (The Sweater Song) are all modern classics. This title is not eligible for discount. 1. My Name Is Jonas 2. No One Else 3. The World Has Turned and Left Me Here 4. Buddy Holly 5. Undone (The Sweater Song) 6. Surf Wax America 7. Say It Aint So 8. In the Garage 9. Holiday 10. Only in Dreams 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed The Times They Are A-Changin (Mono) Quick View The Times They Are A-Changin (Mono) The Times They Are A-Changin on Numbered Limited Edition 180 Gram 45RPM Mono Vinyl 2LP from Mobile Fidelity Stark, Austere, Acoustic Record Dylans First With All-Original Material Title Track, The Lonesome Death of Hattie Carroll, With God on Our Side Establish Dylan as Voice of Social Consciousness The Bard Addresses Issues Such as Equality, Racism, and Poverty and Helps Ignite 1960s Political Movements Strictly Limited to 3,000 Copies and Mastered from the Original Master Tapes, Mobile Fidelitys 45RPM Mono Vinyl Set Presents Dylans Voice, Guitar, and Harmonica in Superlative Sound Immediately distinguished by the direct mono sound and youre-either-with-us-o r-against-us messages of the landmark title track, Bob Dylans The Times They Are A Changin sounds an unmistakable clarion call on behalf of progress and its unstoppable advancement. One of the Bards trademark songs, it remains a timeless anthem with a clear sense of common purpose, a musical line in the sand that helped unite various social movements and multiple generations. The reverential 1964 record feeds off the opening tune and its unmistakable sentiments, marching forward to confront racism, poverty, injustice, and upheaval in a stark, immediate manner like few albums before or since. Mastered from the original master tapes and pressed on 180g LP at RTI, Mobile Fidelitys restored 45RPM analog version delivers the landscape-shifting music in reference-quality mono sound that transports you to Columbias Studio A. Reflecting the austerity of the topics and Dylans mood, the sonics are direct and unadornedeach word hitting with weight, each phrase lingering until it pulls you under, each storyline echoing as fact. The hollow body of Dylans guitar, internal mechanisms of his harmonica, and graininess of his throat come across in full-on detail. Wider grooves mean more information reaches your ears. As the preferred mix at the time of the recording, the mono version presents Dylan as he and his producers originally intended. Since the separation of the stereo versions isnt as sharp, the mono edition places Dylans vocals in the heart of the musical action and as one with the accompaniment. It paints listeners an incredibly accurate portrait of the attention-getting, concrete mass of sound that features no artificial panning and straight-ahead immersion into the music. This is how almost everyone first heard this timeless albummaking the mono mix all the more historically valuable and truthful. Marking a shift from the looseness and comedy that pepper the preceding The Freewheelin Bob Dylan, The Times They Are A-Changin skirts any attempt at humor, sarcasm, or goofiness in favor of utmost seriousness and severity. Seemingly anticipating the dark events surrounding President Kennedys assassination and the turmoil that followed, Dylan eliminates with conjecture and disguise. Akin to dispatches from the typewriter of literary icons John Steinbeck and William Faulkner, his songs give voices to the voiceless, challenge cultural precepts, upend traditional beliefs with rapier wit and truths, and underline tragedies swept under the rug. In doing so, Dylan creates stinging protest music that rallies against unchecked authority, discrimination, brutality, and division. A testament to the power of great art, The Times They Are A-Changin is a righteous assault on ignorance and agent for sweeping action, a necessary impetus for transformation and enlightenment. Via bold originals such as the nonfiction The Lonesome Death of Hattie Carroll, assertive Restless Farewell, and semi-autobiographical North Country Blues, Dylan casts hardships, greed, and victimization in such relatable terms its impossible to turn away and ignore their implications. As correctly relayed by Dylan expert and cultural critic Greil Marcus, The record forever fixed Bob Dylan in the popular imagination: the protest singer, the young man able to see through metal (again, from Chronicles), to see through the lie and find the truth, then to hammer the truth into words and send them out with a voice that would never break. This title is not eligible for discount. 1. The Times They Are A-Changin 2. Ballad of Hollis Brown 3. With God on Our Side 4. One Too Many Mornings 5. North Country Blues 6. Only a Pawn in Their Game 7. Boots of Spanish Leather 8. When the Ship Comes In 9. The Lonesome Death of Hattie Carroll 10. Restless Farewell 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP Mono 45 RPM - 2 LPs Sealed Bringing It All Back Home (Mono) Quick View Bringing It All Back Home (Mono) Ranked 31500 on Rolling Stone Magazines 500 Greatest Albums of All Time. Dylans 1965 Landmark Blows Up Boundaries, Styles, Practicalities: Rock Music Becomes its Own Art Form Wider Grooves, Superior Sound, Original Mono Mix, Meticulously Mastered Strictly Limited to 3,000 Copies Best of Both Worlds: Dylan Pairs With a Band on Side One, Goes It Alone on Astonishing Solo Thought Dream Odysseys on Side Two Epitome of Iconic: Everything from Cover Art to Sound to Attitude to Song Represents New Benchmark in Respective Categories Bring it all back home in mono. Originally designed by the artist for mono listening, Bob Dylans Bringing It All Back Home represents the moment that pop and rock music became their own art form, expressions finally treated with the same seriousness and respect as classical and jazz. Incalculably influential, the 1965 landmark established myriad benchmarks in songwriting, sound, artwork, and performance. It served the world notice that Dylan was no longer just the virtuoso visionary tuned into the wants of the folk community. Its a disarming broadcast that declares Dylans surroundings and personality, and those of his audiences, whether they knew it or not, drastically changed. As part of its Bob Dylan catalog restoration series, Mobile Fidelity is humbled to have the privilege of mastering the iconic album on its world-renowned mastering system and pressing it on 45RPM LPs at RTI in its original mono format. Strictly limited to just 3,000 copies, the end result is the very finest, most transparent analog mono edition of Bringing It All Back Home ever produced. Forever renowned for its organic sound, the albums you-are-there-presence is fantastically enhanced on this superb version, with wider and deeper grooves affording playback of previously buried information. Since Bringing It All Back Home features the most instrumentation Dylan implemented in arrangements at that stage of his career, the set is undoubtedly vivid in stereo particularly the electric half. Yet the Minnesota native paid particular attention to the mono mix, which here presents Dylan with unparalleled directness. The records second half sounds especially genuine, lifelike, and intimate in mono. It paints listeners an incredibly accurate portrait of the attention-getting mass of acoustic-based sound and features no artificial panning or echo chamber of its stereo counterpart. Instead, you are immersed right into the music. Indeed, the sonics on this Mobile Fidelity reissue are so realistic, balanced, and tonally accurate that acoustic guitars resonate with the woody decay they do as when you strum them on your lap. Equally vivid are the textures of the drum skins, amplified pitch of the electric guitars, and ambient hum of the interior space of Columbias Studio B. Both the plugged-in and acoustic sides claim a discerning level of microdynamics, spaciousness, imaging, and warmth that will send even the most rabid Dylan fans into a tizzy. More than 50 years after its release, Bringing It All Back Home continues to come on like a prophetic transmission from a savant whos privy to cerebral viewpoints, mental transferences, and thought dreams elusive to everyone but him. With the flipside of the album, Dylan strings together four of the most unflinching, forward-reaching, and boundary-breaking acoustic-based compositions ever played. In addressing liberating psychedelia, lost innocence, institutional naivet, and tarnished relationships, respectively, Dylan constructs a compositional quartetsuite that functions as metaphor for his waving goodbye to political folk musics imprisoning rules and bounding restrictiveness and a rough guide to the transcendental poetry, shape-shifting vocal phrasing, and alternate tunings he now embraced. Side One remains one of the boldest cohesive artistic statements ever made. Dylan, forever throwing down the gauntlet to detractors and narrow-minded fans, plugging in with a band and kicking it all off with the in-your-face hootenanny Subterranean Homesick Blues before romping, slashing, and rolling through Maggies Farm, another fun albeit caustic indictment of homogenous thought and bohemian method. Dylans attitude undergoes a self-awakening metamorphosis, his lyrical scope broadened, his hallucinogenic interests increased, his willingness to embrace paradoxes and shake them out with mind-convulsing aptitude in line with his progression towards bizarre imagery. Ranked 31 on Rolling Stones list of the 500 Greatest Albums of All Time, Bringing It All Back Home marks the moment when paradigms permanently shifted, preexisting standards fell, and fresh aural, poetic, and sonic dialects came to fore. Albums dont come more vetted. You deserve to experience the mono edition in the finest-possible quality, just as Dylan intended. This title is not eligible for discount. 1. Subterranean Homesick Blues 2. She Belongs To Me 3. Maggies Farm 4. Love Minus ZeroNo Limit 5. Outlaw Blues 6. On the Road Again 7. Bob Dylans 115th Dream 8. Mr. Tambourine Man 9. Gates of Eden 10. Its Alright, Ma (Im Only Bleeding) 11. Its All Over Now, Baby Blue 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP Mono 45 RPM - 2 LPs Sealed E. S.P. (Out Of Stock) Quick View E. S.P. (Out Of Stock) Numbered, Limited Edition A landmark recording and masterful symphony of performance, composition, and execution, Miles Davis E. S.P. established the template jazz would follow for the following decade. The 1965 record splits the gap between accessible hard-bop and the cutting-edge approach Davis increasingly pursued into the 1970s. Adventurous, sophisticated, and yet altogether cohesive, E. S.P. stands out not only due to its elastic compositions but via its chemistry, interplay, and feeling attained by the instrumentalists. The first album Davis classic second quintet made together, its also very arguably the groups best. Never before has the effort been experienced in such transformational sound. Pressed at RTI, Mobile Fidelitys 180g 45RPM 2LP set of E. S.P. treats each phrase and every note as sacred communication. This meticulously restored audiophile version renders the musics dynamics, pitch, colors, and textures with lifelike realism and proper scale. Reference-caliber separation, wall-to-wall soundstages, and distinct images magnify the intensity and beauty of Davis and Co. s creations. Whether its the distinctive snap of Tony Williams drum sticks against the snare head, air moving through Davis trumpet, acoustic thrum of Ron Carters bass, or upper register of Herbie Hancocks piano, the sound is better than youd even hear in the most intimate jazz clubs. Prepare to be swayed on every level. For many, E. S.P. looms among the decades best albums if only because of the significance of Davis lineup. While Hancock, Williams, and Carter are holdovers that began playing with one another on 1963s Seven Steps to Heaven, Wayne Shorter functions as the secret weapon and key addition responsible for this ensemble hitting a new peak. Indeed, the saxophonist helped pen two of the seven compositions here notably, E. S.P. is entirely comprised originals and clocked in as one of the longest-running jazz LPs issued at the time and, more importantly, grants Davis the confidence and leeway necessary for the eruption of enigma, steadiness, and tension. As he did with John Coltrane year earlier, Davis hangs back and picks his moments to solo, with Shorter stepping up to supply the churn. Their bandmates respond in kind, itching to take off into new stratospheres all the while keeping their improvisations grounded and connected to the piece at hand. Guided by Davis visions and inspired by current boundary-pushing works by the likes of Ornette Coleman, Cecil Taylor, and Coltrane, the magnificent results spark with variation, harmony, emotion, energy, and brilliant movement. Interlocking lines drive Little One, alternating rhythms pulse through the funky Eighty-One, melodies soar on the balladic Iris, the aptly titled Mood broods over minor-key structures, and Agitation goosed by a two-minute percussive introduction by Williams delivers on its promise. No record and no group of musicians have ever balanced coherent themes and exploratory playing in better fashion than Davis quintet on E. S.P. Its the avant-garde record even jazz traditionalists love, and essential on every level. 1. E. S.P. 2. Eighty-One 3. Little One 4. R. J. 5. Agitation 6. Iris 7. Mood 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP 45RPM - 2 LPs Sealed Temporarily out of stock Miles Davis - A Tribute To Jack Johnson Quick View Miles Davis - A Tribute To Jack Johnson Audiophile Reference Sonics: Mobile Fidelity LP Presents Lean, Stripped-Back, and Open Sound With Startling Immediacy and Realism Soundtrack Merges Electric Fusion, Slashing Rock, and Aggressive Funk Via Astounding Lineup: Guitarist John McLaughlin and Trumpeter Davis Turn In Blistering Performances Powerhouse 1971 Album the Greatest Jazz-Rock Record Ever Made The album cover to Trust speaks volumes: Elvis Costello, bathed in shadows, his eyes nervously peering out from behind his sunglasses, his face conveying a combination of edgy noir purpose and guilt-ridden anxiety. Indeed, the tension-rich songs within largely convey the opposite meanings of the records title, with the British icon musing on what lies beyond arrogant youth and immediate success with a jaundiced, scarred perspective informed by his countrys political climate and his own experiences. Miles Davis A Tribune to Jack Johnson is the best jazz-record ever made. Equally inspired by the leaders desire to assemble the greatest rock and roll band you have ever heard as well as his adoration of Johnson, Davis created a hard-hitting set that spills over with excitement, intensity, majesty, and power. Bridging the electric fusion hed pursued on earlier efforts with a funkier, dirtier rhythmic approach, Davis zeroes in on concepts of spontaneity, freedom, and identity seldom achieved in the studio. Mobile Fidelitys sterling reissue brings it all to fore with unsurpassed realism. Mastered from the original master tapes and pressed at RTI, this collectable audiophile vinyl version of A Tribute to Jack Johnson joins the ranks of eleven other essential Davis sets given supreme sonic and packaging treatment by Mobile Fidelity. The most prominent difference longtime fans will notice is how much more aggressive and immediate the music sounds, aspects central to the composers desires. Amazing degrees of instrumental separation and imaging allow you to focus on singular musicians and the roles they play. Indeed, utilizing wah-wah and distortion, guitarist John McLaughlin comes on here with a nasty edge, slashing style, and vicious streak that allows A Tribute to Jack Johnson finally cross the divide between rock and jazz. Davis puts both feet in the former camp and permanently erasing any gap. In addition to highlighting McLaughlins ripping performances, Mobile Fidelitys 180g LP showcases the headliners white-hot trumpet solos like never before. Bristling with exuberance, Davis high-register passages explode with authority and commanding presence. Around him, a barrage of urgent backbeats, knifing riffs, and three-dimension bass lines emerge amidst an ink-black background. This title is not eligible for discount. 1. Right Off 2. Yesternow 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed Piano Man Quick View Billy Joels Piano Man established a legend via two elements that became a trademark of his career: simple, yet disarmingly effective lyrics that speak to universal truths and instilled feelings of pathos. With the classic title track, Joel captures the emotions and expectations all of usconsciously or notattach to our favorite musicians: Sing us a song youre the piano manSing us a song tonightWell were all in the mood for a melodyAnd youve got us feeling alright, he croons. Indeed, Joel has everyone feeling good on this breakout set. Never before properly remastered, Mobile Fidelity secured the original master tapes to present this 1973 singer-songwriter masterwork in unparalleled fidelity. The cavity of Joels piano, tension of the strings, and reach of his voice are astounding on this numbered limited-edition LP pressing. The New York native finally seems as if hes playing in your room rather than down the hall. After the commercial failure of his debut, and resulting legal disputes with his label, a determined Joel took up a six month residency as a lounge singer in Los Angeles. The vocalist continued to pen songs, including his signature track, Piano Man, a fictional narrative motivated by the real-life stories and actions of the patrons he witnessed during his cocktail club residency. Joel also drew inspiration from a fellow peer with whom hed ultimately collaborate on a series of highly successful tours that continue to this day: Elton John. The Englishmans Tumbleweed Connection fueled a creative spurt in Joel, who extends the records Western imagery and bluesy themes. Ignoring introspection in favor of rich character sketches, Joel utilizes his knack for melodic flair, filling out the songs with comprehensive arrangements and a swift sense of purpose. His talesThe Ballad of Billy the Kid, Captain Jack, Aint No Crimeare supported with phenomenal harmonies and thematic flavors that arrive courtesy of instrumental accents from first-rate players that include guitarist Larry Carlton, banjoist Fred Heilbrun, and drummer Ron Tutt. Joel supplies the requisite emotions, and Piano Man oozes with life. Mobile Fidelitys 180g LP possesses a warmth that, until now, none of Joels records possess. Soundstaging, imaging, and immediacy are refined and mannered, and the enthusiasm and completeness of Joels craft come into supreme focus. No fan of 70s rock or pop should be without this stellar pressing This title is not eligible for discount. 1. Travelin Prayer 2. Piano Man 3. Aint No Crime 4. Youre My Home 5. The Ballad of Billy the Kid 6.Worse Comes to Worst 7. Stop in Nevada 8. If I Only Had the Words (To Tell You) 9. Somewhere Along the Line 10. Captain Jack 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed In A Silent Way Quick View In A Silent Way Float Into the Ether: Gorgeous 1969 Experimental Treasure Among the Most Atmospheric Jazz Albums Ever Recorded Delicate, Immersing, Dynamic: Mobile Fidelity Reissue Magnifies the Bold Textures, Soothing Ambience, and Transcendent Moods Davis First Fusion Album Features John McLaughlin, Chick Corea, Herbie Hancock, Joe Zawinul, Wayne Shorter, Dave Holland, and Tony Williams Sketches of Spain, Kind of Blue, Milestones, Round About Midnight, and Four More Also Available from Mobile Fidelity Shhh. The command to be quiet is no just part of the title of one of the two sprawling compositions on this pioneering album. Its also an apt metaphor for the relaxed hypnotism and spaced-out atmosphere that define In a Silent Way, a record that pushes the boundaries of studio possibilities, artist-producer relationships, and rock-jazz chasms. Recognized as Miles Davis first full-on fusion effort and part of his electric era, the 1969 landmark claims a Whos Who lineup that sends the music into an ethereal stratosphere. Part of Mobile Fidelitys Miles Davis catalog restoration series, In a Silent Way now immerses the listener in lineolate landscapes starlit by the intuition, suspension, and paradoxes wrought by a once-in-a-lifetime collective. Half-speed mastered from the original master tapes and pressed at RTI, this unsurpassed 180g LP edition lifts the veil on the cutting-edge assembly process that created the pair of lengthy suites. Helmed by three electric instruments, the beveled compositions melt away all preconceived notions of jazz, rock, and ambience, following a loose theory Davis dubbed New Directions. Few albums are so delicately textured. And on Mobile Fidelitys meticulous analog reissue, such sulcate elements pour over ink-black backgrounds on a canyon-wide soundstage. In particular, Tony Williams inventive percussive touchhe causes the cymbals to shimmer as a pieces of silver tend to do when exposed to sunlightis broadcast with lifelike three-dimensional qualities, the panoramic view extending to Davis nocturnal trumpet, Wayne Shorters ribbon-unfurling saxophone, Dave Hollands extrapolative bass, and the mosaic of keys. If the records only accomplishment is its introduction of guitarist John McLaughlin to the world, it alone would be enough. Yet In a Silent Way continues to bedazzle, puzzle, and inspire for myriad reasonsnot the least of which is the seemingly telepathic communicative methods employed by the groups members. The lineup is great on paper, but, if its even possible, the octet sounds even better in practice, with the instruments and tonalities conjoining in avant-garde communion like hyper-sensitive tentacles exploring the stippled landscapes of an undiscovered planet. Diverting from expectation, tubular grooves twist, turn, and spin, sometimes piling atop of each other, always shying away from structure and melody. Ellipsoidal solos provide hesitant guidance, ranging from Chick Coreas Fender Rhodes phrases to Davis decorative spirals. And as color is the primary unit of currency on Davis Sketches of Spain, laidback episodes, geometric spaces, and quiet sensuality reign here, with the sets maverick reputation attained via musings on solitude rather than explosions of noise. Controversial for the period, the heavily edited production of In a Silent Way blew open the once-locked doors on what producers could attemptand how artists could assist them. Knitted together as one would construct a cross-hatched quilt, songs contain grafts of repeat passages that provide unifying structure and experimental continuity. What a statement. This title is not eligible for discount. 1. ShhhPeaceful 2. In a Silent WayIts About That Time 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed Candy-O Quick View How did the Cars move beyond their smash 1978 debut (also available on Mobile Fidelity 180-gram LP) and secure their status as one of musics leading bands for years to come Look no further than the quadruple-platinum Candy-O. Continuing along the streamlined pop paths of its predecessor, the sophomore effort is preoccupied with desirable women that are as mysterious, sexy, and cool as the groups musicand the records pin-up cover. With rare exception, few new-wave artists enjoyed much of a career outside of a one-hit wonder. Candy-O proves the Cars were anything but. Its loaded with minimalist atmospherics, pulsing bass lines, catchy refrains, and labyrinthine synthesizers that stick in your mind for days. And while retaining a simplicity thats a Cars hallmark, the album also takes myriad stylistic detours: the glam-rock accents of Dangerous Type, a song whose title references the records mysterious and lusty matter the percolating riffs of the contagious title track the dizzying garage-rock nature of the upbeat Got a Lot on My Mind, complete with a tooting Farfisa organ. Nothing drags or feels out of place. Through it all, vocalists Benjamin Orr and Ric Ocasek keep their heads about themselves, singing in direct albeit detached tones that convey the tension, excitement, and risky promise inherent in the lyrics. Hook-laced choruses abound. Yet all is not what it seems. Hooks are mechanical by nature, but the affectlessness of these deserves special mention only listeners who consider alienation is the craze a great insight will find much meaning here. On the other hand, only listeners who demand meaning in all things will find this useless. Cold and thin, shiny and hypnotic, its what the Cars do best--rock and roll that is definitely pop without a hint of cuteness. Robert Christgau, The Consumer Guide Half-speed mastered from the original analog tapes, Mobile Fidelitys numbered limited-edition LP brings the Cars distinctive melodies and exotic arrangements to the fore in ways that have never been heard outside of the recording studio. For the first time, Roy Thomas Bakers vocal production shines, with each members contributions rescued from a cold sonic murk that detracted from the musics impact on both vinyl and the extremely compressed CD. Once you hear the newly uncovered dynamics and rich textures, youll be wondering where they were all of these years. Chalk this up as an essential addition to your pop collection. This title is not eligible for discount. 1. Lets Go 2. Since I Held You 3. Its All I Can Do 4. Double Life 5. Shoo Be Doo 6. Candy-O 7. Nightspots 8. You Cant Hold On Too Long 9. Lust for Kicks 10. Got A Lot On My Head 11. Dangerous Type 180 Gram Audiophile Virgin Vinyl LP - Sealed

No comments:

Post a Comment